Sommertid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

ano14316

MyLove E skriver:

Godaften :-)

Kan i få jeres børn til at sove til den normale tid? Som jo så er en time tidligere?

Vi har kæmpet en kamp de sidste to dage. .

Sover jeres bare?

Næhh men det passer nu også mig fint.. før sov han 19- 5.30/6.00 nu sover han 19.30/20.00-6.30/7.30
Hvilket er skønt, da vi egentlig først skal op 7.30..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

FrkZier

MyLove E skriver:

Kan i få jeres børn til at sove til den normale tid? Som jo så er en time tidligere?

Sover jeres bare?

nope.. Isaak plejer at sove ret tidligt (1815-1845) og han plejer at sove som en sten ligeså snart han bliver lagt, men ikke de sidste par dage, der har kl. været tæt på 20 før han er faldet i søvn

Anmeld

1. april 2014

L&V

MyLove E skriver:

Sover jeres bare?

Nope den dag vi satte uret frem kom de i seng til det der ville være normal tid også har vi rykket dem 30min hverdag

Anmeld

1. april 2014

Laulund87

Første nat var Maria vågen i 1,5 time

Men natten til i dag var der ingenting..

Hun lægger sig altid til at sove med det samme, men hvis det så har været for tidligt, vågner hun om natten. Natten til i går kom hun jo så egentlig i seng kl 17.15 og det gik så ikke lige.

Anmeld

1. april 2014

MyLove E

Twinkle little star skriver:

Min søn kan ikke klokken, men kender vores struktur.... Aftensmad, leg, bad, synge eller godnat historie og så godnat... 

Vi køre samme rutiner. Men hvis han ikke er træt kan han jo ikke sove

Anmeld

1. april 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Ingen problem herhjemme  Dog har vi i dag taget brug af Junior sengen så det har taget lidt tid at få frøkenen til at sove i dag 

Anmeld

1. april 2014

LinLin

De er kommet i seng til normal tid alle dage
Ingen problemer! (3 og 7 år)

Anmeld

2. april 2014

2721

Her hjemme skal vi ikke op til nogen bestemt tid, så der bliver ikke ændret på noget, vi sover bare en time længere og er vågen en time senere end normalt

Men man plejer at sige man kan rykke sove tiden 15 min om ugen

Anmeld

2. april 2014

Skouboe

Pigerne fik lov til at ligge falde i søvn til en lydbog i sengen et par dage, og det var det... til gengæld er JEG fuldstændigt smadret og ved siden af mig selv, både om morgenen og om aftenen...

Anmeld

2. april 2014

liten-mamma

MyLove E skriver:

Sover jeres bare?

Min datter plejer at sove kl. 19, men kom først i seng kl. 19.45 igår. Hun sov så også med det samme og vågnede først 08.20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.