Sommertid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
20 svar
1 synes godt om
1. april 2014

MyLove E

Godaften :-)

Kan i få jeres børn til at sove til den normale tid? Som jo så er en time tidligere?

Vi har kæmpet en kamp de sidste to dage. .

Sover jeres bare?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

Aabye

MyLove E skriver:

Godaften :-)

Kan i få jeres børn til at sove til den normale tid? Som jo så er en time tidligere?

Vi har kæmpet en kamp de sidste to dage. .

Sover jeres bare?

Tjah.. Vores den yngste er først lige faldt i søvn her for 15 min siden.. Han plejer at sove trygt senest klokken 7..

Den store tager det ikke så tungt.. Han vil dog ikke op om morgenen fordi det "stadig er mørkt".. 

Anmeld

1. april 2014

K&S

Anton er stadig grydeklar klokken 19 som normalt, men sover længere om morgenen

Anmeld

1. april 2014

K&S

Dobbelt indlæg 

Anmeld

1. april 2014

lineog4

Sagtens - de er helt flade, men er jo så også oppe en time før end de plejer. Dvs, jeg vækker dem hvad der svarer til kl 5 - faktisk så udkørte så mindstemanden er endt med feber.

Anmeld

1. april 2014

FruStolpe

Her bliver der sovet lige så godt som altid -heldigvis

Anmeld

1. april 2014

Annette A

Vores yngste har kæmpet med det de to sidste dage mens de to ældre er gået nogenlunde godt igennem det. Men de har også mørklægningsgardiner. Den yngste sover i vores rum endnu, så måske det er det som giver vanskelighederne. Det er jo bare lysere når man ligger dem, så det hjælper jo ikke rigtigt. Selv kæmper jeg også med det, synes altid det er sværest med skiftet i foråret end i efteråret.

Anmeld

1. april 2014

Tip!

Min søn kan ikke klokken, men kender vores struktur.... Aftensmad, leg, bad, synge eller godnat historie og så godnat... 

Anmeld

1. april 2014

Victoria2013

Vi havde problemer med at putte lillepigen søndag aften... hun bliver normalt puttet kl. 19, men sov først kl. 20 (som så er kl. 19 i vintertid). Mandag aften faldt hun i søvn 19:30 og i aften tror jeg hun sov allerede 19:15. Hun bliver altid puttet kl. 19 og sover som regel altid kl. 19:30, så det er gået rimelig ok.

Hun har dog været vildt træt i dag, for hun vågnede kl. 6 (kl. 5 i vintertid... hun får nogle gange en tår vand ved 4-5 tiden og sover så videre) og der lod vi hende altså "stå op". Hun kunne måske godt have sovet ½-1 time længere i virkeligheden, men når hun nu var vågnet alligevel kunne vi ligeså godt udnytte det, så tror rytmen er på plads igen nu

Min datter er næsten 10 mdr gammel nu

Anmeld

1. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Ja, de er blevet puttet til normal tid og de er 6 1/2 år og 5 år. De kom sent i seng lørdag, så det kom helt af sig selv, at de var mere trætte om søndagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.