ønsker barn nr 2. men manden vil ikke endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
8 svar
1 synes godt om
1. april 2014

Anonym trådstarter

hej alle sammen,

jeg har en dejlig søn på 9 måneder.

han er født for tidligt. men han er så nem så ham har vi ingen problemer med

men nu er jeg altså blevet total skruk igen, og vil så gerne ha barn nr 2, men manden vil ikke før om 1,5 år. men synes bare der er så lang tid til ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

-Sigrid-

Hej
Dejligt med en nem søn, hvad er det du vil med denne tråd?

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

meget dejligt

evt få nogen råd til at kunne prøve og dæmpe min skrukhed lidt, for vil bestemt ikke presse manden til noget, men kan mærke jeg bliver lidt øv når man ser enes venner få deres børn, . ved godt jeg skal være taknemlig for min søn men jeg har altid drømt om at få mere end et barn

ved at jeg også nok skal få et barn til, men synes bare der er lang tid til

Anmeld

1. april 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

meget dejligt

evt få nogen råd til at kunne prøve og dæmpe min skrukhed lidt, for vil bestemt ikke presse manden til noget, men kan mærke jeg bliver lidt øv når man ser enes venner få deres børn, . ved godt jeg skal være taknemlig for min søn men jeg har altid drømt om at få mere end et barn

ved at jeg også nok skal få et barn til, men synes bare der er lang tid til

Jeg kender det godt, blev skruk da min datter var 6 mdr, men vi var enige om at det først skulle være nu her, hvor vores datter var knap to år, at vi skulle have en til. Jeg fik lov til at købe småting som jeg faldt over til babyen, allerede inden vi gik i gang, og så gik jeg i gang med at kigge på kønsneutralindretning og -tøj, og det hjalp mig. Der kommer til at være godt 2½ år imellem vores døtre 

Og endelig ikke presse ham, især hvis han siger han gerne vil have flere, men bare ikke lige nu. Min mand var skruk før mig og pressede mig ikke, så nu går vi begge ind i det med hele hjertet og virkelig har glædet os 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

lige netop. vil bestemt ikke presse ham. han har dog selv sagt at børn kommer aldrig på et forkert tidspunkt, og han ved jeg ikke tager minipiller mere, i mit hoved synes jeg der er forkert ikke at bløde, dog er det skønt at slippe for det, men synes ikke rigtig jeg kunne finde ud af det til sidst.

og han har snakket om at når vores nevø er blevet 1 år (han kommer først til i slutningen af juni i år) så skal vi ha nr 2 . men der går jo lige noget tid endnu

Anmeld

1. april 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

hej alle sammen,

jeg har en dejlig søn på 9 måneder.

han er født for tidligt. men han er så nem så ham har vi ingen problemer med

men nu er jeg altså blevet total skruk igen, og vil så gerne ha barn nr 2, men manden vil ikke før om 1,5 år. men synes bare der er så lang tid til ;(

Kender mange der er blevet skruk efter nr 2 når den 1 er omkring 6-9 mdr alderen (inkl. Mig selv). Men har altid sagt jeg skulle have min. 2 år imellem mine og det er jeg glad for, for pyh jeg synes det trak ud da den første ramte de 1.5 - 2 år og det ville jo være der nr 2 ville have kommet :-) 

det er hårdt at være skruk, men nyd din lille søn, så længe han er lille og tror den værste skurk periode går lidt over igen, det har den gjort ved de jeg kendte og gjorde også ved mig selv, blev skruk igen da min var 1.5 og nu er han 2.5 og der er desværre stadig ingen på vej endnu.. 

Anmeld

1. april 2014

Anonym trådstarter

ja  har også sagt at jeg ikke vil være gravid på hans 1 års, og jeg vil i hvert fald har gjort min uddannelse færdig, som forhåbentlig er færdig til jul så nr 2 må vente lidt, men det er så iiih at man skal være så skruk igen ;(

Anmeld

1. april 2014

Troldemommi

Det er helt normalt at blive hurtig skruk igen når man har fået den første baby, jeg blev skruk igen da vores Johanne kun var 4 måneder, men nu har vi fået nr 2 og der er næsten 2 års forskel på dem så jeg måtte også have lidt tålmodighed men pyt 

Held og lykke når i kommer til pb2 

Monica 

Anmeld

1. april 2014

Clisolka

Det skrukhed kender jeg!

Jeg var allerede skruk da min ældste var 6 mrd., men vi ventede til hun var lidt mere selvstændig  Vi gik i gang med pb2 da hun var omkring 2 år  Først der var min kæreste klar igen, og det er jeg faktisk glad for at vi gjorde, for Bella kan være med til meget omkring sin lillebror. 

Der er knap 3 år imellem dem - han er fra september, og hun fyldte 3 i oktober 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.