enlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. april 2014

--Line..

Hanunii skriver:

Det kan du godt klare alt efter hvor høj din husleje er som de andre nævnter. 

jeg lever for 9077 udbetalt (SU) , boligstøtte og børnebidrag. 1500

Pengene er små men man kan godt hvis man har viljen 

Ca 3000 havde min datter og jeg efter alle regninger er betalt.  

3000kr. er da også meget fint.. jeg elsker heldigvis mødrehjælpen. så tøj til drengen er ikke den dyreste udgift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. april 2014

IdasSmor

--Line.. skriver:

hvor dyr var den husleje så? har lige fundet en ledig lejlighed til 4900 med ac forbrug på 650kr har lidt svært ved at vudere om den er for høj. i følge borger.dk kan jeg få 2900kr i boligstøtte. men det tror jeg så overhovedet ikke på..

Det kan du sagtens få til at at løbe rundt. 

Min ind var på 4500+ forbrug. Og fik også 2900 i støtte

Anmeld

1. april 2014

Mettefpigen

--Line.. skriver:

I går aftes, blev vi enige om at slutte forholdet...
Nu står jeg og aner ingen ting i forhold til hvordan min økonomi kommer til at se ud. Ved godt at i ikke kan svare præcis på hvad jeg vil få, men vil i ikke prøve at give mig en ide om, hvad jeg har i vente.

Jeg søger ind på assistent udd. hvis jeg bliver optaget, er lønnen hele 10.900 jeg har ikke noget gæld osv. så mit skatte fradrag er helt normalt

er der andre enlige der lever for den løn?
og hvad har i, i måneden af udgifter?

ved godt at der er mange af de tråde, og jeg hader dem selv. men mit hoved er brændt sammen..

Jeg får 10000 udbetalt, 3000 i boligsikring, husleje på 6400 og efter alt er betalt har bassen ogjeg ca 2500 og leve for :-)

Anmeld

1. april 2014

mortilnoahogmelina

--Line.. skriver:

I går aftes, blev vi enige om at slutte forholdet...
Nu står jeg og aner ingen ting i forhold til hvordan min økonomi kommer til at se ud. Ved godt at i ikke kan svare præcis på hvad jeg vil få, men vil i ikke prøve at give mig en ide om, hvad jeg har i vente.

Jeg søger ind på assistent udd. hvis jeg bliver optaget, er lønnen hele 10.900 jeg har ikke noget gæld osv. så mit skatte fradrag er helt normalt

er der andre enlige der lever for den løn?
og hvad har i, i måneden af udgifter?

ved godt at der er mange af de tråde, og jeg hader dem selv. men mit hoved er brændt sammen..

Jeg har ca 9800 udbetalt .
Jeg har to børn og bil .
Jeg har 5000 om
Måneden til benzin mad tøj og fornøjelser gaver osv .
Jeg har mine børnepenge hver 3 måned regnet med i mit budget for at det hænger sammen .
Jeg får 2000 kr hver 3 måned oven i de 5000 kr . Som ekstra for at der er kommet bp .

Anmeld

1. april 2014

mortilnoahogmelina

pernillekreutzberg@ofir.dk skriver:

Jeg har ca 9800 udbetalt .
Jeg har to børn og bil .
Jeg har 5000 om
Måneden til benzin mad tøj og fornøjelser gaver osv .
Jeg har mine børnepenge hver 3 måned regnet med i mit budget for at det hænger sammen .
Jeg får 2000 kr hver 3 måned oven i de 5000 kr . Som ekstra for at der er kommet bp .

Udover det er min husleje på 6300 med alt . Jeg går 3100 i boligsikring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.