Ventetøj, bl.a. H&M Mama

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.303 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2009

Mikkelmusen

Jeg har en del ventetøj jeg skal af med. Det meste er fra H&M og er pænt selvom det er brugt. Tøjet er størrelse XL og jeg vil tro det dækker fra 42 og op til 48. Der er en del bluser, bukser, nederdele og en kjole og så har jeg et par graviditetsbh'er som støtter rigtig godt (det er ikke amme-bh'er). 

Giv mig et bud og vi finder ud af noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Mikkelmusen

Her er lige lidt billeder

Anmeld

17. august 2009

Tut

Hvad skal du have for selebukserne og hands off blusen?

Anmeld

17. august 2009

Mikkelmusen

Giv et bud

Anmeld

17. august 2009

Tut

Hmmm.... 200 kr. inkl. forsendelse?

Anmeld

17. august 2009

Mikkelmusen

har sendt dig en pb

Anmeld

17. august 2009

Isabeau

Hej!

Jeg er vild med skjorten og den sorte kjole. Har du det stadig? Og hvad er prisen for det? Hvad gav du selv? Hvor gammelt er det?

Diana, Sæby

Anmeld

17. august 2009

Mikkelmusen

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg er vild med skjorten og den sorte kjole. Har du det stadig? Og hvad er prisen for det? Hvad gav du selv? Hvor gammelt er det?

Diana, Sæby

Ja jeg har det stadig, jeg kan ikke huske nypriserne da det er købt for snart 3 år siden. Men jeg har ingen faste priser så byd løs. Den lyserøde skjorte er blevet åbnet lidt i ærmerne da det var fysisk umuligt at have sine arme i dem. Jeg kan sætte et billede ind imorgen så du kan se hvad jeg mener.

Anmeld

18. august 2009

Isabeau

Mikkelmusen skriver:

Ja jeg har det stadig, jeg kan ikke huske nypriserne da det er købt for snart 3 år siden. Men jeg har ingen faste priser så byd løs. Den lyserøde skjorte er blevet åbnet lidt i ærmerne da det var fysisk umuligt at have sine arme i dem. Jeg kan sætte et billede ind imorgen så du kan se hvad jeg mener.

Hej igen. Det var mere skjorten efter "hands off" trøjen. Er den lyserød? Den ser offwhite ud...

Anmeld

24. august 2009

Mikkelmusen

Solgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.