Hvordan gik du i fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Ciss

Jeg har ikke haft diare, men ganske løs mave et par dage før fødslen begge gange.

Derefter er det startet stille og rolig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Annemette07

Anonym skriver:

Ja, puha... Her sidder jeg så 34+5.
Maven sank sig natten mellem lørdag og søndag. Wc'et er blevet besøgt 3 gange her til morgen, for bla. tyndski' og opkast. (som det da kan siges) Har en ualmindelig svimmelhed og der kommer lange slimtråde ud forneden.

Vi har fået at vide at vi skal være forberedte på en tidlig fødsel da babyen er meget stor. Heldigvis vender den rigtig, og med hovedet i bækkenet
Men puha... Jeg har det godt nok skidt nu. Min lænd er ved at tage livet af mig, har kun sovet 2 timer i nat og det står ud i begge ender.

Hvordan startede jeres fødsel?
Og kan det være en opstart det her?

Var indlagt på fødegangen 20-21 mar. og skal til kontrol igen i slutningen af den her uge for at se hvor stor bebs er blevet og hvor meget mere fostervand der er (danner for meget)

pleaaase, har brug for nogle erfaringer her!
Er førstegangsgravid.

Jeg havde diarre 4-5 dage op til hver dag, og om dagen havde jeg regelmæssige plukveer som bed rigtig meget. Om aftenen kl 22.49 vågnede jer da jeg kunne mærke noget var på vej "ud" af mig, nåede lige at løbe ud på badeværelset da der kom et lille plask. Jeg gik ind og fandt rene underbukser, tog bind på og ringede til fødegangen og sagde jeg troede vandet var gået. Lige idet jeg sagde der kom et endnu større plask, og jeg måtte ændre forklaring at jeg nu var HELT sikker på det var gået. Kl 6.26 havde jeg født min søn. Veerne startede først efter vandet var gået :-)

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Puha, tak for de mange svar.
Har været på wc'et yderligere 2 gange og mavesmerterne er blevet værre. Får svimmelhedsanfald og kaster op

Anmeld

31. marts 2014

-Sigrid-

Jeg fik tynd mave (høhø...) og slimproppen gik over et par dage, men jeg tog det ikke seriøst før mit vand gik. Havde ingen veer før 20 min efter at vandet var gået, og så var hun der pludselig 3½ time efter 

Anmeld

31. marts 2014

AnonymMor

Anonym skriver:

Maven sank sig natten mellem lørdag og søndag. Wc'et er blevet besøgt 3 gange her til morgen, for bla. tyndski' og opkast. (som det da kan siges) Har en ualmindelig svimmelhed og der kommer lange slimtråde ud forneden.

Vi har fået at vide at vi skal være forberedte på en tidlig fødsel da babyen er meget stor. Heldigvis vender den rigtig, og med hovedet i bækkenet
Men puha... Jeg har det godt nok skidt nu. Min lænd er ved at tage livet af mig, har kun sovet 2 timer i nat og det står ud i begge ender.

Var indlagt på fødegangen 20-21 mar. og skal til kontrol igen i slutningen af den her uge for at se hvor stor bebs er blevet og hvor meget mere fostervand der er (danner for meget)

Er førstegangsgravid.

min startede ved at slimproppen begyndte at gå 39+5 om aftenen og havde lidt mens murren... lagde mig til at sove og en halv time efter vågnede jeg med veer og de tog til i styrke over hele natten.. fødte 11.28 dagen efter 

Anmeld

31. marts 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Er førstegangsgravid.

Vandet gik og så gik slimprop og tegnblødning. Havde ingen tegn på noget inden

Anmeld

31. marts 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Er førstegangsgravid.

Med den første blev jeg sat i gang 39+4 - hun kom dagen efter ved et akut kejsersnit. 

Med lillebror, som nu er 6 mrd. fødte jeg 39+4. Jeg skulle have været sat i gang om eftermiddagen, men han kom selv om morgenen  3 dage forinden fik jeg løsnet hinder, for at sætte skub i det. De sidste 14 dage inden fødslen havde jeg kraftige plukveer (som blev endnu kraftigere da jeg havde fået løsnet hinder) og tegnblødning. Natten til torsdag vågnede jeg ved at det ikke var plukveer mere, men alm. veer der trak om i lænden  Vi var på fødegangen kl. 7 torsdag morgen og jeg fik taget vandet omkring 8.30 - 1½ time efter er han født 

I ingen af mine graviditeter har jeg haft diarre eller opkast som tegn på fødsel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.