Anonym skriver:
Ja, puha... Her sidder jeg så 34+5.
Maven sank sig natten mellem lørdag og søndag. Wc'et er blevet besøgt 3 gange her til morgen, for bla. tyndski' og opkast. (som det da kan siges) Har en ualmindelig svimmelhed og der kommer lange slimtråde ud forneden.
Vi har fået at vide at vi skal være forberedte på en tidlig fødsel da babyen er meget stor. Heldigvis vender den rigtig, og med hovedet i bækkenet
Men puha... Jeg har det godt nok skidt nu. Min lænd er ved at tage livet af mig, har kun sovet 2 timer i nat og det står ud i begge ender.
Hvordan startede jeres fødsel?
Og kan det være en opstart det her?
Var indlagt på fødegangen 20-21 mar. og skal til kontrol igen i slutningen af den her uge for at se hvor stor bebs er blevet og hvor meget mere fostervand der er (danner for meget)
pleaaase, har brug for nogle erfaringer her!
Er førstegangsgravid.
Hmm, jeg har før hørt om opkast og diarre, som optakt til fødsel.. så der er da en mulighed for, at du møder dit barn inden alt for længe

Jeg havde selv ikke nogle tegn på, at fødsel var om hjørnet, hvilket faktisk var en smule frustrerende.. jeg ville gerne have haft en form for optakt
Min fødsel startede med at jeg fik veer ud af det blå, 11 dage over tid. Mine veer var meget kraftige og med få min imellem fra starten af, men ikke super duper effektive, så jeg fødte først 21 timer senere.
Ve-støv din vej
Anmeld