Anonym skriver:
Vi er 25 og 29 ?
Jeg bliver os sån lidt kold, ligesom du beskriver der.. 
Okay, hans alder kunne godt bekymre mig lidt, i og med at han ikke længere er en "dreng" (eller burde ikke være i den alder).
Men som sagt, den bedste måde at finde ud af det på er, at holde ham lidt på afstand mht. alt og så se, om han gør sig umage for at vinde dig tilbage.
Uanset hvad, så forbered dig selv på at det kan gå begge veje. Håb på det bedste, men forvent det værste.
Personligt synes jeg at det er det værd - efter min egen erfaring - hvis I har den kemi som du beskriver. Det ville være meget synd, hvis du ikke gav ham den chance, og at du så om 5-10 år spekulerede "hvad hvis jeg havde givet os en chance...?". Så hellere prøve det, og se. Og hvis ikke det går, så fortryder du det heller ikke senere i livet. Du prøvede jo...
Og så en sidste ting, hvis du har den mindste tvivl, imens han forsøger at få dig tilbage, så gør han sig ikke nok umage og så er det bedst at droppe ham.
En 29-årig fyr ved hvad der skal til, hvis han virkelig ønsker noget. Hvor der er en vilje, er der også en vej... 
Anmeld