Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Vi er 25 og 29 ?

Jeg bliver os sån lidt kold, ligesom du beskriver der..

Okay, hans alder kunne godt bekymre mig lidt, i og med at han ikke længere er en "dreng" (eller burde ikke være i den alder).

Men som sagt, den bedste måde at finde ud af det på er, at holde ham lidt på afstand mht. alt og så se, om han gør sig umage for at vinde dig tilbage.

Uanset hvad, så forbered dig selv på at det kan gå begge veje. Håb på det bedste, men forvent det værste.

Personligt synes jeg at det er det værd - efter min egen erfaring - hvis I har den kemi som du beskriver. Det ville være meget synd, hvis du ikke gav ham den chance, og at du så om 5-10 år spekulerede "hvad hvis jeg havde givet os en chance...?". Så hellere prøve det, og se. Og hvis ikke det går, så fortryder du det heller ikke senere i livet. Du prøvede jo...

Og så en sidste ting, hvis du har den mindste tvivl, imens han forsøger at få dig tilbage, så gør han sig ikke nok umage og så er det bedst at droppe ham.

En 29-årig fyr ved hvad der skal til, hvis han virkelig ønsker noget. Hvor der er en vilje, er der også en vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Okay, hans alder kunne godt bekymre mig lidt, i og med at han ikke længere er en "dreng" (eller burde ikke være i den alder).

Men som sagt, den bedste måde at finde ud af det på er, at holde ham lidt på afstand mht. alt og så se, om han gør sig umage for at vinde dig tilbage.

Uanset hvad, så forbered dig selv på at det kan gå begge veje. Håb på det bedste, men forvent det værste.

Personligt synes jeg at det er det værd - efter min egen erfaring - hvis I har den kemi som du beskriver. Det ville være meget synd, hvis du ikke gav ham den chance, og at du så om 5-10 år spekulerede "hvad hvis jeg havde givet os en chance...?". Så hellere prøve det, og se. Og hvis ikke det går, så fortryder du det heller ikke senere i livet. Du prøvede jo...

Og så en sidste ting, hvis du har den mindste tvivl, imens han forsøger at få dig tilbage, så gør han sig ikke nok umage og så er det bedst at droppe ham.

En 29-årig fyr ved hvad der skal til, hvis han virkelig ønsker noget. Hvor der er en vilje, er der også en vej...

1000 tak for dine gode råd og mening
for er sku lidt forvirret, og har intet hørt siden jeg tog afsted idag..

men ja, må heller holde lidt igen, og lade ham komme til kotene så han kan vise noget overfor mig..

Anmeld

31. marts 2014

modesty

Det sagde jeg også til ham, men han forsvaret sig med at da hun meldte sig på banen igen, fandt han ud af at han ikke var kommet over hende, og valgte så hende, men fandt hurtig ud af at han havde truffet det forkerte valg :s
og slutter af med at han aldrig vil lave den samme fejl 2gange.

Ja, det er klart han siger det, hvad skulle han ellers sige?

Men det er bare ord der kommer ud af hans mund - du må jo forholde dig til om du tror på ham eller ej.

Jeg ville ikke gøre det - men du skal selvfølgelig lytte til dig selv.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, det er klart han siger det, hvad skulle han ellers sige?

Men det er bare ord der kommer ud af hans mund - du må jo forholde dig til om du tror på ham eller ej.

Jeg ville ikke gøre det - men du skal selvfølgelig lytte til dig selv.

tror os bare jeg vil ærge mig, hvis ikk jeg lige så det lidt an, men er godt nok os bange for at blive skrottet igen, for det tog alligevel lidt tid for mig at komme over det ..

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

allerede nu melder der sig en KÆMPE TVIVL, når han går ind og synes godt om hendes billeder (det synes jeg faktisk ikke er særlig fedt)
så kan jeg mærke usikkerheden i, hvor vidt jeg skal tro på ham..

Anmeld

31. marts 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

allerede nu melder der sig en KÆMPE TVIVL, når han går ind og synes godt om hendes billeder (det synes jeg faktisk ikke er særlig fedt)
så kan jeg mærke usikkerheden i, hvor vidt jeg skal tro på ham..

Drop ham da. Hvis han virkelig kunne lide dig, ville han da tænke på dine følelser før han ville tænke på at glæde hende med et like på facebook. Jeg tror ikke han er ovre hende, Jeg tror desværre bare du er den nemme toer, imens han venter på nr et bliver klar til et forhold. Og når hun gør er han den der er smuttet.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Drop ham da. Hvis han virkelig kunne lide dig, ville han da tænke på dine følelser før han ville tænke på at glæde hende med et like på facebook. Jeg tror ikke han er ovre hende, Jeg tror desværre bare du er den nemme toer, imens han venter på nr et bliver klar til et forhold. Og når hun gør er han den der er smuttet.

Jeg TROR ikke at han VED jeg kan se det, fordi jeg ikke er venner med dem ( har det helt træls lige nu, os efter som at vi var sammen igår, og så ser jeg det først nu

Anmeld

31. marts 2014

SandraXOXO

Anonym skriver:

Jeg TROR ikke at han VED jeg kan se det, fordi jeg ikke er venner med dem ( har det helt træls lige nu, os efter som at vi var sammen igår, og så ser jeg det først nu

Uanset om du kan se det eller ej, burde han i min optik, ha sit fokus på dig hvis han virkelig kunne lide dig, ikke styrte ud og tjekke hendes profil og like hendes billede eller andet der har med hende at gøre.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Uanset om du kan se det eller ej, burde han i min optik, ha sit fokus på dig hvis han virkelig kunne lide dig, ikke styrte ud og tjekke hendes profil og like hendes billede eller andet der har med hende at gøre.

Nej nemlig, og han mærke at det lige ga mig et knæk

Anmeld

31. marts 2014

Havre74

Anonym skriver:

tror os bare jeg vil ærge mig, hvis ikk jeg lige så det lidt an, men er godt nok os bange for at blive skrottet igen, for det tog alligevel lidt tid for mig at komme over det ..

Der er en måde hvorpå du kan give det en chance, men samtidig passe på dig selv, dine værdier og følelser.

Jeg synes du skal sige til ham, at nu kan han lige være sig selv i nogle måneder, hvor i så selvfølgelig ikke har kontakt med hinanden. Hvis han så stadig savner dig efter den tid og du savner ham, så kan i genoptage kontakten.

Dermed undgår du også at blive hans trøster ovenpå eksen. Og du ved efter de måneder hvordan han står og hvordan du selv står.

Hvis han så trøster sig med en 3. i løbet af de måneder, så er det ikke dig han vil have.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.