Sandratoft skriver:
Du skal gøre det du mest har lyst til, og det lyder til at du gerne vil tage ham tilbage.
Dog vil jeg bare sige, at det lyder som om han er lidt flyvsk i det, kan ikke helt bestemme sig for hvilke kvinde han vil have. Der var en grund til at han gik tilbage til hende dengang, hvad hvis det blusser op igen? Jeg tror jeg ville have svært ved at stole på at han ikke pludselig skifter mening igen.
Hvis vi virkelig vil ham her, så lad ham kæmpe. Prøv om du ikke kan lade være med at se ham så ofte i starten, lad ham savne dig og virkelig finde ud af om det er dig han vil have, eller om han bare mangler omsorg eller tryghed.
Held og lykke
Jeg kan stadig se det gode i ham, og alt det skønne som sidste gang, men noget ligger os i baghovedet HAN KAN GØRE DET SAMME IGEN! vil jeg leve med den tanke hverdag, vil jeg komme til at stole på ham igen ? ..
det er mit store problem.
Han siger at han gik tilbage, da hun igen begyndte at kontakte ham, de fra hinanden i sommers, og hun kontakter ham igen i november, og der ku han mærke der stadig blusset nogen følelser op og så lovet hun hvis gule og grønne skove (hva han fortæller) og det var løgn, samtidlig med havde han fundet ud af at han havde sommerfugle i maven når han tænkte på mig..

ja, har heller ikke tid til at se ham meget, og jeg vil lade ham kontakte mig, vil det ikk være en go ide, så han ikke tror at han har "vundet" mig?
har du andre gode råd?
For kan mærke at jeg gerne vil mære den der "kamp" for at få mig.
Anmeld