Hvad gør jeg lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Det siger de jo allesammen. Han har droppet dig til fordel for hende een gang. Hvad skulle forhindre ham i at gøre det igen, og igen, og igen... Hvis du giver ham en chance viser du at du er ok med at være nr to. Og det synes jeg ikke nogen skal nøjes med.
Men som en anden er inde på, hvis han virkelig vil dig, så vil han kæmpe for dig. Så prøv at trække dig lidt væk fra ham, hvis han dukker op med blomster, invitere dig på dates, ringer og skriver, så er han ihvertfald ikke ligeglad. Bare forbered dig selv på, at han jo muligvis kun gider dig så længe du er nem. Så snart det bliver hårdt går han måske tilbage til eksen og så er han ikke vild med dig.

det er hvad han sige " du er ikke valg nr 2, jeg troede stadig jeg elskede hende, men det fandt jeg hurtig ud af at jeg ikke gjorde og at jeg havde sommerfugle i mave når jeg tænkte på dig! "..

Men jeg tænker ligesom jer, og jeg vil sku ikke være nem, jeg vil være den man fortjener..

han skriver KONSTANT !..
men lade os se om han gør det nu, eftersom jeg "ga ham lov" til at se mig igår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Du skal gøre det du mest har lyst til, og det lyder til at du gerne vil tage ham tilbage. 

Dog vil jeg bare sige, at det lyder som om han er lidt flyvsk i det, kan ikke helt bestemme sig for hvilke kvinde han vil have. Der var en grund til at han gik tilbage til hende dengang, hvad hvis det blusser op igen? Jeg tror jeg ville have svært ved at stole på at han ikke pludselig skifter mening igen. 

Hvis vi virkelig vil ham her, så lad ham kæmpe. Prøv om du ikke kan lade være med at se ham så ofte i starten, lad ham savne dig og virkelig finde ud af om det er dig han vil have, eller om han bare mangler omsorg eller tryghed. 

Held og lykke

Jeg kan stadig se det gode i ham, og alt det skønne som sidste gang, men noget ligger os i baghovedet HAN KAN GØRE DET SAMME IGEN! vil jeg leve med den tanke hverdag, vil jeg komme til at stole på ham igen ? ..
det er mit store problem.

Han siger at han gik tilbage, da hun igen begyndte at kontakte ham, de fra hinanden i sommers, og hun kontakter ham igen i november, og der ku han mærke der stadig blusset nogen følelser op og så lovet hun hvis gule og grønne skove (hva han fortæller) og det var løgn, samtidlig med havde han fundet ud af at han havde sommerfugle i maven når han tænkte på mig..

ja, har heller ikke tid til at se ham meget, og jeg vil lade ham kontakte mig, vil det ikk være en go ide, så han ikke tror at han har "vundet" mig?
har du andre gode råd?

For kan mærke at jeg gerne vil mære den der "kamp" for at få mig.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Var han ny-skilt da I startede?? Tror rigtig mange ny-skilte lige giver det en ekstra chance, når man har været væk fra hinanden - ofte indser de så at det ikke går alligevel....

Jeg gav min nuværende mand en chance, da han forlod mig til fordel for eksen.... Og det er jeg naturligvis lykkelig for idag

Nej ikke med hende her, det var et kort forhold, efter han næsten lige var blevet skilt og der for gik mange ting..

ja, men hvad gjorde han til at du ga ham en chance?
og hvordan havde du det, med at du blev nr 2?

Anmeld

31. marts 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Nej ikke med hende her, det var et kort forhold, efter han næsten lige var blevet skilt og der for gik mange ting..

ja, men hvad gjorde han til at du ga ham en chance?
og hvordan havde du det, med at du blev nr 2?

Jeg gav ham en chance fordi jeg stadig var vildt forelsket i ham (vi var fra hinanden i ca 1 år). Men vi har også kendt hinanden siden vi var hhv 13 og 14 år gamle
I starten tog vi det meget med ro - jeg skulle lige have mine følelser og tanker på plads!

Jeg har aldrig følt mig som nr 2 eller hans andet valg - men okay han forlod hende i første omgang for mig, og vendte tilbage - så føler ikke han valgte mig fra, men til

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Jeg gav ham en chance fordi jeg stadig var vildt forelsket i ham (vi var fra hinanden i ca 1 år). Men vi har også kendt hinanden siden vi var hhv 13 og 14 år gamle
I starten tog vi det meget med ro - jeg skulle lige have mine følelser og tanker på plads!

Jeg har aldrig følt mig som nr 2 eller hans andet valg - men okay han forlod hende i første omgang for mig, og vendte tilbage - så føler ikke han valgte mig fra, men til

Ja, man skal lige have lidt ro og tid til at tænke det hele igennem.

jeg føler helelr mig ikke som nr 2 på den måde, men ligesom dig bliver valgt til, fordi han alligebel ikk ekunne undvære mig .

Anmeld

31. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Morgen baby.dk,

Jeg er lidt i vildrede og ved faktisk ikke heeeelt hvad jeg skal skal gøre og ikke gøre, så håber at i kan give mig lidt feeback

Jeg mødte en fyr i Oktober måned, vi startet ud med bare at være "hygge venner".. men lige så stille begyndte der at komme følelser mellem os.

det hele stod på i 1½måned, vi havde det virkelig dejligt sammen, vi kunne snakke sammen om ALT, grine, være seriøse osv osv..
men fra den ene dag til den anden dag, melder han ud at han ikke kan noget alligevel, og det slog mig voldsomt ud, for han var virkelig en rigtig sød, dejlig og rar mand.

det viser sig så at han ren faktisk var gået tilbage til eksen, hvilket jeg selv finder ud af.

jeg kommer mig stille og roligt over udmeldning, og at den skyldes en gammel eks.

MEN så skriver han til mig i sidste uge, hvor han gør meget opmærksom på at han fortryder hans handling, gerne vi have en chance til, er meget ked af det han gjorde, og at han valgte forkert og det med eksen kunne han ikke alligevel, fordi han havde sommerfugle i mave for mig..

WHAT TO DO? - (jeg er så meget i vildrede, jeg er bang for at blive skrottet IGEN, stå med den grimme udforstående oplevelse igen.

var sammen med ham igår, og vi svinger stadig rigtig godt sammen, griner, pjatter, seriøse og hygger i afslappet stemming, meeeeen det lurer stadig i baghovedet ..

kan mærke jeg stadig har masser af følelser for ham, men synes heller ikke at jeg "bare" ska overgive mig til ham og så han kan tro, "nå det var da egentlig meget nemt" han må jo gerne bevise at det er det her han vil, eller hvad synes i

hjælp

Jeg ville gå min vej og aldrig kigge mig tilbage.

Hvis det var dig han ville have, var han blevet hos dig.

Undskyld hvis jeg lyder hård, men har bare igen og igen set veninder blive sårede af den slags fyre.

Anmeld

31. marts 2014

Vivienne

Anonym skriver:

Sikke da en FANTASTISK historie ( ægte kærlighed, må man sige)

da vi var sammen igår var kemien der også bare HELT fra starten ligesom dengang, vi snakket og snakket .. og vi kan være os selv fuldstændig ..

MEN jeg ved ikk rigtig hvordan han skal bevise overfor mig at han vil mig? tilliden og troen på ham er jo lidt ramt efter det stundt

Tak, det er også en speciel historie

Da min kæreste "jagtede" mig, var jeg "kold" overfor ham (" ja, ja, det sagde du jo også sidste gang", "vi får at se"), og sprang ikke på med det samme, da han spurgte om vi skulle mødes. Jeg besvarede ikke hans sms'er med det samme, men ventede lidt... Lige sådan var der heller ikke noget sex. Det var så fordi jeg stadig var jomfru på det tidspunkt, og han ventede i noget tid inden der skete noget  Men selvom jeg ikke var jomfru, så ville han ikke have fået noget, da det i mine øjne er et stort bevis, hvis mænd kan  acceptere at man ikke vil dyrke sex, og dermed viser at det ikke er derfor de er sammen med en, men at de virkelig gerne vil mere end bare sex.

Må jeg spørge hvor gamle I to er?

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville gå min vej og aldrig kigge mig tilbage.

Hvis det var dig han ville have, var han blevet hos dig.

Undskyld hvis jeg lyder hård, men har bare igen og igen set veninder blive sårede af den slags fyre.

Det sagde jeg også til ham, men han forsvaret sig med at da hun meldte sig på banen igen, fandt han ud af at han ikke var kommet over hende, og valgte så hende, men fandt hurtig ud af at han havde truffet det forkerte valg :s
og slutter af med at han aldrig vil lave den samme fejl 2gange.

Anmeld

31. marts 2014

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Tak, det er også en speciel historie

Da min kæreste "jagtede" mig, var jeg "kold" overfor ham (" ja, ja, det sagde du jo også sidste gang", "vi får at se"), og sprang ikke på med det samme, da han spurgte om vi skulle mødes. Jeg besvarede ikke hans sms'er med det samme, men ventede lidt... Lige sådan var der heller ikke noget sex. Det var så fordi jeg stadig var jomfru på det tidspunkt, og han ventede i noget tid inden der skete noget  Men selvom jeg ikke var jomfru, så ville han ikke have fået noget, da det i mine øjne er et stort bevis, hvis mænd kan  acceptere at man ikke vil dyrke sex, og dermed viser at det ikke er derfor de er sammen med en, men at de virkelig gerne vil mere end bare sex.

Må jeg spørge hvor gamle I to er?

Vi er 25 og 29 ?

Jeg bliver os sån lidt kold, ligesom du beskriver der..

Anmeld

31. marts 2014

Bare-mig

Ja du kan blive såret igen - men det kan jo også være han er din eneste ene. Jeg ville give det en chance. 

Hvad der sker i fremtiden kan ingen spå om - lev i nuet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.