syntes i jeg er for ung?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Anitta Kristiansen

Du Lyder slet ikke for ung, derimod synes jeg at man kan blive for gammel, min mor fik børn i ung og gammel alder. Hun døde da min lillebror var 10. Han får aldrig en mor gennem hans liv fordi hun havde sin alder, og sygdom som oftest kommer jo ældre du er.
Jeg synes det er fint mange mener de skal have en karriere først, men ofte er det dem som glemmer deres børn når de kommer, for de har oplevet livet uden de små vidunder. Jeg er 22 venter nr 2. Ja byen og fester har været sjovt, men så er det da også slut. Mange vælger at få passet sine børn når de er unge, men det gælder det samme for de ældre. Hvis du er parat, så betyder alder intet, børn ønsker forældre der er det, om de er 15 eller 50 når de får dem. Alder er et tal mange dømmer ud fra i stedet for at se hvert enkelt person. så jeg synes i skal gøre det i ønsker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

ano14316

Jeg synes det er tidligt at få barn som 18 årig.. om DU var for ung, kan jeg ikke sige da jeg ikke kender dig.

Men at få en som 22-23 årig er da ikke vanvittigt..

Jeg fik min 1. Som 21-årig og nr 2 kommer til juni og jeg er 24..

Jeg synes ikke jeg var for ung... Min kæreste og jeg har boet sammen i 6 år, jeg har hele tiden haft i tankerne at min 1. Skulle komme inden jeg blev 25 år. Nu når jeg så både nr 1 og 2.. Det eneste der har været hårdt ved at vi fik barn lidt før planlagt er at min kæreste går i skole i den anden ende af landet.. men nu bliver Jan færdig her d. 11 så det et skønt han ikke skal afsted mere.. Han har været afsted 52 uger over de sidste 4 år..

Anmeld

31. marts 2014

-Sigrid-

Nadia1991 skriver:

Hej alle. Vil bare høre jeres meninger.

Syntes i at jeg er for ung er 22 bliver 23 til juni.

Fik min datter som 18 årig og nu skal jeg Være mor til august. Min datter er i dag 3 år :-)

Jeg tror ikke du skal stille sådanne spørgsmål, andres mening burde ikke betyde noget, slet slet slet ikke når begge dine børn er lavet
Og nej, det syntes jeg ikke, men jeg er også (endnu) yngre end dig 

Anmeld

31. marts 2014

lille-fisen

Det kan man jo ikke sige når man ikke kender dig  Det handler jo meget om hvor moden man er og hvad man prioriterer. 

Generelt synes jeg det er ret tidligt at få barn når man er 18 - men tilgengæld synes jeg sådan set ikke det er for tidligt at få barn nummer to som i gør nu, når man nu har et barn i forvejen 

Anmeld

1. april 2014

dukke

Nej jeg var 22 da jeg fik min nr 2

nu er den lille lige blevet 1 år og den store bliver 4 år til oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.