Jeg synes teenagere er for unge, men derfor klare mange teenagere det fint alligevel, så det handler nok mere om hvem man er som menneske end om hvilken alder man har. Jeg bryder mig ikke om mennesker der får børn, for at få dem passet hver eller hver anden weekend for at have et ungdomsliv ved siden af. Enten har du et liv med børn eller et liv uden, for børn der bare er en klods om benet på Mor og far må sgu ende med at mangle den kærlighed som normale forældre giver deres børn. Vi fik selv vores tidligt og har altid prioriteret familiehygge frem for fester og dates, vi har valgt vores børn til. Derimod fik min veninde en datter kort efter os, og hun får hende passet mindst hver anden weekend og ofte hver weekend for at kunne gå i byen og have et liv... Og hun forstår ikke at vi gider sidde hjemme og se Disney sjov og købe bland selv slik når man kan drikke drinks på et diskotek. Vi er lige gamle men i mine øjne er hun ikke klar. Hun burde jo ha ventet til det sjoveste i verden var en tur i badeland med børn, frem for uden børn.
Ikke at man ikke må lade andre passe sine børn, men hvis man føler at livet med børn ikke er noget liv, jamen så er man nok ikke klar til at få børn.
Anmeld