Hvad er chancen for to i træk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
cwl skriver:

Det kan jo være den først bliver tydligere når du er gået over tid..

Ja det håber jeg tester igen onsdag idag er gået fint, ikke skyggen af blod eller det der ligner  Tager én dag a gangen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg mener at have fået at vide at der først er større risiko efter tre aborter. Jeg havde to i træk og er nu gravid igen i (23. Uge) og der var ikke noget med ekstra scanninger eller noget. Så tror ikke den ene betyder så meget ift. abortrisiko

Anmeld

31. marts 2014

Elvers

Først så skurrer det lidt i mine ører, at du/I bruger ordet chance og ikke risiko, for der håbes forhåbentlig ikke på endnu en SA

men der er desværre en risiko for endnu en SA, men som andre skriver, burde du hverken have større eller mindre risiko ved denne graviditet i forhold til sidste
Jeg krydser fingrer for en sund og rask lille blyp

Anmeld

31. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Elvers skriver:

Først så skurrer det lidt i mine ører, at du/I bruger ordet chance og ikke risiko, for der håbes forhåbentlig ikke på endnu en SA

men der er desværre en risiko for endnu en SA, men som andre skriver, burde du hverken have større eller mindre risiko ved denne graviditet i forhold til sidste
Jeg krydser fingrer for en sund og rask lille blyp

Det så også forkert ud da jeg skrev det, men kunne simpelthen ikke komme på hvad jeg ellers skulle skrive risiko var selfølgelig ordet, hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.