Hvad er chancen for to i træk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.679 visninger
13 svar
13 synes godt om
30. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ja nu har jeg jo endelig 2 streger igen og  panisk for at spiren bliver siddende denne gang! MEN, er der nogen der kender tallene for chancerne for flere sa'er? Tænker, er man ekstra udsat når man først har oplevet det én gang?  Eller har det ikke noget at sige? 

Og hvad er jeres egne erfaringer med det? 

Mor11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2014

Pcokate

Mor11 skriver:

Ja nu har jeg jo endelig 2 streger igen og  panisk for at spiren bliver siddende denne gang! MEN, er der nogen der kender tallene for chancerne for flere sa'er? Tænker, er man ekstra udsat når man først har oplevet det én gang?  Eller har det ikke noget at sige? 

Mor11

Jeg ved intet om faktaerne men havde en SA i januar og her i marts... Men jeg har så også pco og det kan drille både med at blive gravid men også i den grad med komplikationer iflg. Min gyn

For en blivende spire

Anmeld

31. marts 2014

MR-82

Jeg tror der er den samme risiko for at miste. Omkring 20-25% Jeg tror ikke du er mere udsat. Det er ihvertfald det jeg har fået at vide de to gange jeg har haft en MA. Begge gange er jeg efterfølgende blevet gravid uden at miste 

Anmeld

31. marts 2014

Sandratoft

Mor11 skriver:

Mor11

Jeg mener at have læst et sted, at chancerne er lige store anden og tredje gang man får en spontan abort :/

Anmeld

31. marts 2014

Annette A

Jeg mener først at risikoen stiger efter to i træk, men inden da kan det sagtens være tilfældigt.

Selv har jeg kun oplevet en sa i min anden graviditet. Blev gravid to gange tæt på hinanden i min tredie og fjerde graviditet uden at miste. Men var også rædselslagen for at det skulle ske igen.

Af andre kvinder jeg har kendt der har oplevet det har det heller ikke været sket mere en en gang, så tror oddsene er rimeligt gode hvis alt ellers er som det skal være.

Held og lykke med det hele og stort tillykke.

Anmeld

31. marts 2014

MyLove E

De er desværre de samme chance. Jeg mistede 2 gange i streg.

Men krydser selvfølgelig finger for dig, at du ikke skal igennem de helved igen

Knus til dig

Anmeld

31. marts 2014

Annemette07

Mor11 skriver:

Mor11

Jeg fik af vide det var den samme procent som hvis man ikk havde, dengang jeg aborterede, så kan debatten ikke berolige dig :-(

Anmeld

31. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Annemette07 skriver:

Jeg fik af vide det var den samme procent som hvis man ikk havde, dengang jeg aborterede, så kan debatten ikke berolige dig :-(

For mig er det rigeligt beroligende at chancerne er præcis de samme som uden en sa i bagagen så længe jeg ikk er ekstra udsat, er jeg fortrøstningsfuld nu mangler jeg bare at testene bliver tydeligere! Tog en igen idag (den første tog jeg fredag) og stregen er ligeså svag endnu, men den er der uden tvivl 

Anmeld

31. marts 2014

Annemette07

Mor11 skriver:

For mig er det rigeligt beroligende at chancerne er præcis de samme som uden en sa i bagagen så længe jeg ikk er ekstra udsat, er jeg fortrøstningsfuld nu mangler jeg bare at testene bliver tydeligere! Tog en igen idag (den første tog jeg fredag) og stregen er ligeså svag endnu, men den er der uden tvivl 

Da jeg blev gravid første gang, fik jeg positiv test 3+?(nåede aldrig at finde ud af hvor langt jeg præcis var), og anden gang kunne jeg første begynde at teste positiv 5+4 så man kan da håbe det kommer :-)

Anmeld

31. marts 2014

cwl

Mor11 skriver:

Det kan jo være den først bliver tydligere når du er gået over tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.