Kommet tilbage efter lang pause..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Ayasmor

BinaMor skriver:

Skønt at være husket og i lige måde.. ja jeg kiggede lige deres profilbilleder herinde. Tiden går så stærk. Da jeg startede herinde snakkede jeg om amning omkring den ældeste. Her til sommer begynder hun i skole (skriiiiig) ej dejligt bare vildt

Ja, det går virkelig stærkt Tænk sig, at hun allerede er så stor. Min datter er også startet i forskolen og starter skole efter sommerferien Kan huske, at sidst du var her, der lagde du din bror ind under "scor en ungkarl"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Laulund87

BinaMor skriver:

Dig husker jeg også. Nøj hvor er din pige også blevet stor

Fedt! Ja næsten 4,5 år.. Hvad sker der lige for det

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

Ayasmor skriver:

Ja, det går virkelig stærkt Tænk sig, at hun allerede er så stor. Min datter er også startet i forskolen og starter skole efter sommerferien Kan huske, at sidst du var her, der lagde du din bror ind under "scor en ungkarl"

Hahah ja.. men han er så stadig ungkarl

Anmeld

30. marts 2014

Clisolka

Velkommen tilbage 

Anmeld

30. marts 2014

4kløver

Velkommen tilbage.  

Anmeld

30. marts 2014

Krussedulle

BinaMor skriver:

Hej alle. Efter ja nok 3 års pause er jeg nu vendt tilbage. Jeg var et stort aktiv for 5 år siden da baby.dk var meeeeget mindre og et par år frem men så forsvandt jeg. nu er jeg igen klar på en masse spændende debatter og kunne søge samt give råd.

Nu kender jeg ikke rigtig nogen herinde så pænt goddag. Jeg hedder Sabina, er 27 år, bor ved skive. Pt er jeg på orlov pga flytning osv hertil. Jeg har 2 piger på 3 og 5. Forskellige som nat og dag. Skønnere end alt andet. 

I hverdagen nyder jeg børnene og min kæreste, styrketræner plus lidt yoga, bager, læser... 

Pænt goddag

Velkommen tilbage

Sikke nogle søde søde piger!

Anmeld

30. marts 2014

Becks

Velkommen tilbage :-)

Kan sagtens huske dig :-D

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

Becks skriver:

Velkommen tilbage :-)

Kan sagtens huske dig :-D

Ihh hvor hyggeligt. Så "kender" jeg alligevel nogle stykker. Du er også genkendt.. tak

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

Tak alle for dejlig velkomst og søde ord om mine piger

Anmeld

30. marts 2014

Ayasmor

BinaMor skriver:

Hahah ja.. men han er så stadig ungkarl

Hehe, det kan være du skal oppe ham herinde igen så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.