Kommet tilbage efter lang pause..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.668 visninger
21 svar
27 synes godt om
30. marts 2014

BinaMor

Hej alle. Efter ja nok 3 års pause er jeg nu vendt tilbage. Jeg var et stort aktiv for 5 år siden da baby.dk var meeeeget mindre og et par år frem men så forsvandt jeg. nu er jeg igen klar på en masse spændende debatter og kunne søge samt give råd.

Nu kender jeg ikke rigtig nogen herinde så pænt goddag. Jeg hedder Sabina, er 27 år, bor ved skive. Pt er jeg på orlov pga flytning osv hertil. Jeg har 2 piger på 3 og 5. Forskellige som nat og dag. Skønnere end alt andet. 

I hverdagen nyder jeg børnene og min kæreste, styrketræner plus lidt yoga, bager, læser... 

Pænt goddag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

Pcokate

BinaMor skriver:

Hej alle. Efter ja nok 3 års pause er jeg nu vendt tilbage. Jeg var et stort aktiv for 5 år siden da baby.dk var meeeeget mindre og et par år frem men så forsvandt jeg. nu er jeg igen klar på en masse spændende debatter og kunne søge samt give råd.

Nu kender jeg ikke rigtig nogen herinde så pænt goddag. Jeg hedder Sabina, er 27 år, bor ved skive. Pt er jeg på orlov pga flytning osv hertil. Jeg har 2 piger på 3 og 5. Forskellige som nat og dag. Skønnere end alt andet. 

I hverdagen nyder jeg børnene og min kæreste, styrketræner plus lidt yoga, bager, læser... 

Pænt goddag

Hej og velkommne tilbage 

Anmeld

30. marts 2014

Ayasmor

Halløj og velkommen tilbage Dig kan jeg godt huske. Hold da op, hvor er pigerne blevet store

Hilsen Sara

Anmeld

30. marts 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

pænt goddag 

Godt nok nogle kønne piger du har dig :-)

Anmeld

30. marts 2014

Mother-love

BinaMor skriver:

Pænt goddag

Velkommen tilbage
Dejlige piger du har

Anmeld

30. marts 2014

Frk.S

Velkommen tilbage.

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

Ayasmor skriver:

Halløj og velkommen tilbage Dig kan jeg godt huske. Hold da op, hvor er pigerne blevet store

Hilsen Sara

Skønt at være husket og i lige måde.. ja jeg kiggede lige deres profilbilleder herinde. Tiden går så stærk. Da jeg startede herinde snakkede jeg om amning omkring den ældeste. Her til sommer begynder hun i skole (skriiiiig) ej dejligt bare vildt

Anmeld

30. marts 2014

Laulund87

Jeg kan godt huske dig og havde lagt mærke til at du er tilbage

Anmeld

30. marts 2014

BinaMor

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt huske dig og havde lagt mærke til at du er tilbage

Dig husker jeg også. Nøj hvor er din pige også blevet stor

Anmeld

30. marts 2014

Babydrøm

BinaMor skriver:

Pænt goddag

Hej og velkommen tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.