Lægebesøg under graviditet..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2014

Ayasmor

MetteS81 skriver:

Tak for svaret! Iiih, ja det er altså dejligt at tænke på at man ikke behøver ligge med benene i det stativ endnu en gang...synes hele tiden jeg skal til undersøgelser og kigges og røres på, så skøønt at kunne slippe nu 

Ja, det ville da bestemt ikke gøre noget Det er ikke lige det mest spændende at ligge der med benene oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2014

et-ønske

Min første er 8 år, og dengang synes jeg også jeg skulle undersøges hele tiden....
Har ikke fået en eneste gu i denne graviditet - savner det nu heller ikke i forbindelse med at vi har været i behandling, synes jeg der er rigeligt der har kigget dernede

Anmeld

30. marts 2014

Vivienne

Hej med jer,

Har lige et spørgsmål ang. lægebesøgene under graviditet. Da jeg var gravid første gang blev jeg undersøgt gynækologisk alle gangene så vidt jeg husker...det er ca 3,5 år siden nu. Men til min første lægebesøg i denne graviditet (er 2. gangs gravid) blev jeg det ikke, og mine andre gravide veninder, som en noget længere henne end mig, har heller ikke skulle det.... Er det lavet om siden sidst eller hvordan? Eller skal der stadig undersøges gynækologisk i f.eks. uge 25 og 32, hvor mine næste lægebesøg ligger?

Kunne ellers godt undvære de undersøgelser..  

Hej Mette,

Jeg var til mit første lægebesøg i fredags, og min læge sagde, at man før i tiden plejede at lave GU, men at man ikke længere gjorde det, medmindre man selv ønskede det. De fleste vil gerne slippe for det, sagde hun, men jeg valgte så at blive undersøgt, bare for at høre at alt så normalt ud. Det gjorde det

Anmeld

30. marts 2014

JH12

MetteS81 skriver:

Hej med jer,

Har lige et spørgsmål ang. lægebesøgene under graviditet. Da jeg var gravid første gang blev jeg undersøgt gynækologisk alle gangene så vidt jeg husker...det er ca 3,5 år siden nu. Men til min første lægebesøg i denne graviditet (er 2. gangs gravid) blev jeg det ikke, og mine andre gravide veninder, som en noget længere henne end mig, har heller ikke skulle det.... Er det lavet om siden sidst eller hvordan? Eller skal der stadig undersøges gynækologisk i f.eks. uge 25 og 32, hvor mine næste lægebesøg ligger?

Kunne ellers godt undvære de undersøgelser..  

Jeg fik ikke en eneste gang en GU i min graviditet, og det er snart 2 år siden jeg fødte

Anmeld

30. marts 2014

MetteS81

Tak for alle jeres svar, det er skøøønt at høre at det ikke længere er nødvendigt...hvis man SKULLE, så måtte det jo selvfølgelig bare være sådan, men det er nu rart at slippe.. God aften, ladies 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.