Ikeas NYE babyalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2014

tarkoflen

Mor11 skriver:

Ved jeg heller ikk, men man kan vel finde samme Info om andre alarmer og se om tallene er højere eller lavere

Nå jeg havde åbenbart ikke ledt godt nok i første omgang, dem vi har (super Nova) er dem der tester rigtig godt i forhold til stråling og de har ned til 10 miliwatt og det er jo umiddelbart det samme for IKEAs! Til gengæld er IKEAs meget billigere vi gav 799,- for vores og så måtte jeg ud og købe et nyt batteri til 149,- fordi det er der åbenbart ikke garanti på, selvom det var i stykker da vi ville lade det op første gang! Det kan man lidt bedre leve med, hvis det er IKEAs til 269,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
tarkoflen skriver:

Nå jeg havde åbenbart ikke ledt godt nok i første omgang, dem vi har (super Nova) er dem der tester rigtig godt i forhold til stråling og de har ned til 10 miliwatt og det er jo umiddelbart det samme for IKEAs! Til gengæld er IKEAs meget billigere vi gav 799,- for vores og så måtte jeg ud og købe et nyt batteri til 149,- fordi det er der åbenbart ikke garanti på, selvom det var i stykker da vi ville lade det op første gang! Det kan man lidt bedre leve med, hvis det er IKEAs til 269,-

Hehe, og derfor vil jeg ikke give en halv arm for en babyalarm  

Anmeld

29. marts 2014

JGeo

Nogle der kan ligge et link eller billede ind af alarmen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.