Hvem er du ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
9 svar
9 synes godt om
29. marts 2014

Timmner

Vil gerne lave en tråd, hvor jo fortæller lidt om os selv, og vi har flere børn, hvor gammel vi er. Hvor vi fra, hvor vi bor og med hvem, så vi ved lidt om hinanden!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2014

Timmner

Jeg hedder sandra..
Er 23 år, har en søn på 2 år så jeg er anden gangs gravid
Kommer fra København af. Og
Har boede i Esbjerg i 3 år .. Min kærester kommer fra Esbjerg af,
Han er far til begge børn,
Vi har været kærester i næsten 9 år

Anmeld

29. marts 2014

Ayasmor

Sikke en god ide Den er jeg med på

Jeg hedder Sara, er 26 år og er gravid med mit 2. barn og min kærestes første barn. Jeg har fra tidligere min datter Aya på 5 år. Min kæreste og jeg mødte hinanden første gang da Aya var 1 år

I morgen overtager vi vores hus, hvor vi flytter ud om små 14. dage Nøjs, hvor vi glæder os. Nå ja, huset er i Harridslev, en lille forstad til Randers NØ

Til daglig arbejder jeg som sygeplejerske. Jeg er ansat i et privat firma, hvor vi yder sygepleje til børn i deres eget hjem. Det betyder, at vi er tilknyttet nogle familie, hvor vi så arbejder i teams og sørger for den pleje de måtte have brug for
Min kæreste M. er bygningskonstruktør

Hilsen Sara 16+0

Anmeld

29. marts 2014

Mama85

Super god idé  jeg hedder Ane og er 28 år, og min mand og jeg venter barn nr. 3. Pt. Er jeg på barsel, og når slet ikke at komme tilbage på arbejdsmarkedet (er SSA) før min nye barsel begynder. Vi bor i Dronninglund, i et dejligt, men snart for lille hus  

Anmeld

31. marts 2014

LEJ

Sikke en god ide.

Jeg hedder Line og venter mit første barn sammen med min kæreste, Ronni. Vi har været kærester i 4 år.

Jeg er 24 år, bor i Aalborg og læser til sygeplejerske på 2 år.

Vi har lige fundet ud af, at vi venter så en lille dreng og, at alle organer og hele babyen ser fin ud.  

Anmeld

31. marts 2014

Miss P

����

Hej piger.

jeg hedder Jackline, 29 år fra Aalborg.

bor med min mand i Aabybro. Han er far til begge.

har en dreng på 2 år og 3 mdr.

venter en prinsesse den 22. September.

skal føde på Aalborg sygehus.

Anmeld

2. april 2014

AnnaK89

Jeg hedder Anna, er 24 år og venter 3. barn. Det er min kærestes første.
Vi bor i nærheden af Hjørring.

Jeg læser til sygeplejerske og skal til eksamen i morgen

Vi har være til scanning 3 gange og har fået at vide at det ligner en pige mere

Anmeld

6. april 2014

Lilje82

Jeg hedder Susan og er 32 år og bor sammen med min kæreste gennem 8 år.

Jeg er 2. gangs gravid og sammen har vi en søn på 3 år.

Vi bor i Vojens og jeg er ved at uddanne mig til Lægesekretær.

Anmeld

11. april 2014

mette klausen

Hejsa!

Rigtig go ide Jeg hedder Mette er 35 år (lige om lidt) og venter barn/dreng nr. 2 Min mand (som er far til begge) og jeg har kendt hinanden i 2 år og er lige blevet gift Ja, vi har haft lidt travlt og begge børn er "uheld" men vi er ovenud lykkelige og har det fantastisk!

Jeg er socialpædagog og er lige nu sygemeldt pga. graviditeten. Min mand er højspændingsteknikker. Pt bor vi i en 3-værelses på 2. sal i Gentofte men leder efter noget større ,- gerne med have så den ældste (dreng på 1 år) har bedre mulighed for at komme ud og bruge noget af hans ualmindeligt meget energi

Anmeld

21. april 2014

stinedidi

Hej :-)

Jeg hedder Stine - og venter sammen med min kæreste, B. vores første barn den 20. september. Vi har været sammen i 3 år - og har kendt i hinanden i ca. 12 år.

Jeg er 29 år gammel (bliver 30 i sommerferien) - så jeg må undvære en kær "rom&cola" på min 30 års fødselsdag, men det er jo godt at have noget til gode :-)

Jeg er folkeskolelærer i Aalborg, min kæreste er EL-installatør i Rebild kommune. Vi bor i hus lidt syd for Aalborg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.