Seriøst hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Lilotte87 skriver:

Der ligger et appetitspring ved seks måneder - måske det er det? 

Den har vi vist været igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Det kan også være tænder der driller.. Får han en ordentlig omgang mad inden sengetid? Min datter spiser sig mæt til natten, så nogle gange bliver jeg helt overrasket over hvor meget hun kan spise

Han siger selv fra med Mad.
Han har to tænder dem var han ikke mærket af kan ikke mærke om der er flere på vej

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Mener det er omkring de 6 mdr de begynder at drømme om dagens begivenheder...

ofte starter deres drømme med at deres fødsel...

hvilket gjorde at vores søn lavede kæmpe spjæt da jordemoderen ikke nåede at gribe ham men far greb ham lige inden han ramte gulvet så hans første oplevelse af verden var at falde og blive reddet af far...

Årh hvor synd for ham
Her vender han og drejer sig og om på maven.

Anmeld

28. marts 2014

san

Der sker så meget med dem nu i deres udvikling, og alt det bearbejder de når de sover, som mon ikke bare det er derfor.. Der kommer en periode hvor alle børn sove lidt dårligere end de plejer, fordi der sker så meget i deres udvikling og de bliver mere bevidst om tingene, så alle de indtryk han får i løbet af dagen skal han have bearbejdet, og det gør de når de sover...

Anmeld

28. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Argh jeg får da virkelig spat hvad sker der for min søn aldrig gider sover ordentlig mere han vågner en milliard gange om natten og er sulten tit vågner han engang og er frisk så kan der gå fra en halv time til flere timer før han gider sove igen.

Jeg ved godt at det er en virkelig irriterende ting at sige, men: Sådan er det at have små børn.

Deres hjerner udvikler sig med lysets hast og det kan medføre en masse utryghed og/eller bøvl med søvnen.

Ud fra de symptomer du forklarer, lyder det helt klart som om der sker en masse i din søns udvikling lige nu, og han derfor har svært ved at finde ro. Det kan gå over på kort tid, men det kan desværre også vare ret længe.

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ved godt at det er en virkelig irriterende ting at sige, men: Sådan er det at have små børn.

Deres hjerner udvikler sig med lysets hast og det kan medføre en masse utryghed og/eller bøvl med søvnen.

Ud fra de symptomer du forklarer, lyder det helt klart som om der sker en masse i din søns udvikling lige nu, og han derfor har svært ved at finde ro. Det kan gå over på kort tid, men det kan desværre også vare ret længe.

Det har nu varet i tre måneder og det bliver bare værre hele tiden frygter for min skole start til maj

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Der sker så meget med dem nu i deres udvikling, og alt det bearbejder de når de sover, som mon ikke bare det er derfor.. Der kommer en periode hvor alle børn sove lidt dårligere end de plejer, fordi der sker så meget i deres udvikling og de bliver mere bevidst om tingene, så alle de indtryk han får i løbet af dagen skal han have bearbejdet, og det gør de når de sover...

Har stået på siden han var 3 mdr og det bliver ikke bedre

Anmeld

28. marts 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det har nu varet i tre måneder og det bliver bare værre hele tiden frygter for min skole start til maj

Her varede det fra Ella var 3 mdr. Og stoppede da hun var ca 16 mdr.

Jeg startede på arbejde da hun var 4 mdr. Om det var hårdt, joh

Og hun sov faktisk overhovedet ikke, skreg bare. Og hun hun havde en god nat vågnede hun mindst hvert 20 minut.

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Her varede det fra Ella var 3 mdr. Og stoppede da hun var ca 16 mdr.

Jeg startede på arbejde da hun var 4 mdr. Om det var hårdt, joh

Og hun sov faktisk overhovedet ikke, skreg bare. Og hun hun havde en god nat vågnede hun mindst hvert 20 minut.

Åh Gud det håber jeg virkelig ikke sker med ham. Vil jo ikke kunne hænge sammen i skolen så

Anmeld

28. marts 2014

modesty

Anonym skriver:

Det er meget normalt at søvnen bliver uregelmæssig omkring 3-4 mdr. Her varede det til 10 mdr., hvorefter det blev lidt bedre (da jeg droppede nat-amningen), men han sov først igennem ved 18 mdr. Da han var 2 år begyndte han at vågne om natten igen. 

Ovenstående er et ret normalt forløb, kan jeg høre når jeg snakker med mine veninder. Man kan ikke forvente at barnet sover igennem før i hvert fald 3 år.

Men det er så hårdt når de er vågne i længere perioder om natten! Føler med dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.