Seriøst hvad sker der

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
20 svar
3 synes godt om
28. marts 2014

Anonym trådstarter

Argh jeg får da virkelig spat hvad sker der for min søn aldrig gider sover ordentlig mere han vågner en milliard gange om natten og er sulten tit vågner han engang og er frisk så kan der gå fra en halv time til flere timer før han gider sove igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2014

Mama85

Hvor gammel er han?

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Hvor gammel er han?

6mdr

Anmeld

28. marts 2014

Mama85

Ok, da Noah var knapt 6 mdr. Begyndte han nemlig at sove uroligt når han blev lagt i seng, selv når han sov. Det der trøstede ham var at vi holdt ham, eller puttede med ham i vores seng.

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ok, da Noah var knapt 6 mdr. Begyndte han nemlig at sove uroligt når han blev lagt i seng, selv når han sov. Det der trøstede ham var at vi holdt ham, eller puttede med ham i vores seng.

Han kan ikke finde ro i vores seng. Og han kan heller ikke li at blive svøbt eller holdt fast om.
Men det går fint med at putte ham men efter klokken er tolv så begynder han at sove uroligt og vågne hele tiden

Anmeld

28. marts 2014

Mama85

Ja, så er det svært 

Anmeld

28. marts 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Ja, så er det svært 

Meget jeg er så udkørt ved snart ikke hvad jeg skal gøre

Anmeld

28. marts 2014

Lilotte87

Der ligger et appetitspring ved seks måneder - måske det er det? 

Anmeld

28. marts 2014

Goggelogge

Det kan også være tænder der driller.. Får han en ordentlig omgang mad inden sengetid? Min datter spiser sig mæt til natten, så nogle gange bliver jeg helt overrasket over hvor meget hun kan spise

Anmeld

28. marts 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Mener det er omkring de 6 mdr de begynder at drømme om dagens begivenheder...

ofte starter deres drømme med at deres fødsel...

hvilket gjorde at vores søn lavede kæmpe spjæt da jordemoderen ikke nåede at gribe ham men far greb ham lige inden han ramte gulvet så hans første oplevelse af verden var at falde og blive reddet af far...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.