Fra brun til blond

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Mitlivsommooor

Anna2706 skriver:

Hej tøser, ja nu er jeg gået i gang med projekt "brun til blond" hårfarve  Er der nogen der kan anbefale en blond farve med noget "aske" farve i, uden ammoniak og ikke afblegning  Billeder af før og efter farvning ville også være godt  Håber i kan hjælpe lidt.

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet striber. Ved godt denne processen tager længere tid, men det er meget bedre for håret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Tip!

Anna2706 skriver:

Har godt hørt om silver shampoo, det skulle være ret godt. Tænker også om jeg skulle gå til frisør, har bare altid farvet hår selv 

Jeg har en veninde der er frisør... Hun siger det er det arveste pis, det hjemme farve.... Det kan aldrig blive det samme, som man kan få hos en frisør... 

Jeg bruger kun en frisør til mit hår... Lidt selv forkælelse, skal der være plads til �� 

Anmeld

27. marts 2014

Anna2706

Kyed skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg få lavet striber. Ved godt denne processen tager længere tid, men det er meget bedre for håret.

Har besluttet mig for at lave striber Ja det kommer til at tage sin tid men sådan er det jo, og så er det nemlig bedst for håret

Anmeld

27. marts 2014

Noneother

Det har du ret i. Ved der skal nogle farvninger til, men vil simpelthen ikke bruge afblegning. Havde tænkt mig at bruge alm. hårfarve til at lysne det stille og roligt 

Det kan jeg godt følge. Eller i hvert fald ikke det hjemmeblege stads.
Jeg får lyse striber. men af en frisør.

men ellers. Hvis du har tålmodigheden. kamillete.
Det skulle kunne give de første par nuancer lysere. -og det skader ikke håret. men det tager så et par uger, hvor man bruger det.

Du kan finde hvordan hvis du lige googler lidt rundt.

Anmeld

27. marts 2014

Anna2706

Noneother skriver:

Det kan jeg godt følge. Eller i hvert fald ikke det hjemmeblege stads.
Jeg får lyse striber. men af en frisør.

men ellers. Hvis du har tålmodigheden. kamillete.
Det skulle kunne give de første par nuancer lysere. -og det skader ikke håret. men det tager så et par uger, hvor man bruger det.

Du kan finde hvordan hvis du lige googler lidt rundt.

Nej afblegning har jeg heller aldrig prøvet selv. Kamillete, det må jeg lige Google Tak for svar 

Anmeld

4. april 2014

VeronikaH

Det er utrolig svært, for ikke at sige umuligt at farve sit eget hår blond på en pæn måde og undgå at det bliver orange og ujævnt . Som de fleste her siger: en masse lyse striber, helst i to tre omgang hos en omhyggelig frisør. En toning ovenpå for at få en god nuance.

Der bliver lavet rigtig mange omfarvninger efter hjemmeeksperimenter, som ender at bliver dyrere i sidste ende end hvis man kom til frisøren fra starten af.

www.hairlab.dk

Anmeld

4. april 2014

Anna2706

VeronikaH skriver:

Det er utrolig svært, for ikke at sige umuligt at farve sit eget hår blond på en pæn måde og undgå at det bliver orange og ujævnt . Som de fleste her siger: en masse lyse striber, helst i to tre omgang hos en omhyggelig frisør. En toning ovenpå for at få en god nuance.

Der bliver lavet rigtig mange omfarvninger efter hjemmeeksperimenter, som ender at bliver dyrere i sidste ende end hvis man kom til frisøren fra starten af.

www.hairlab.dk

Tak for dit svar Jeg har allerede farvet det, lavede nogle lyse striber med en afblegning uden ammoniak som kunne afblege op til 8 nuancer. Det er faktisk blevet meget godt uden gule toner Men smutter lige til frisøren og får lavet nogle flere

Anmeld

4. april 2014

MorDk

Mor til Ella skriver:

Ok det er bare fordi du kan nemlig ikke lysne et farvet hår med en farve.

Så skal det afrenses!

Jeg har fået lysnet mit hår og lagt lyse striber i mit farvet hår. Dog en skyllefarve og ik permenent - måske det har noget at sige?

Anmeld

4. april 2014

Anna2706

MorDk skriver:

Jeg har fået lysnet mit hår og lagt lyse striber i mit farvet hår. Dog en skyllefarve og ik permenent - måske det har noget at sige?

Hmm måske. Skyllefarve er vist ikke så kraftigt som alm. hårfarve. 

Anmeld

4. april 2014

Mor til Ella

MorDk skriver:

Man kan ikke lave lyse striber med skyllefarve skyllefarve kan farve tone i tone eller mørkere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.