Fra brun til blond

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.151 visninger
19 svar
8 synes godt om
27. marts 2014

Anna2706

Hej tøser, ja nu er jeg gået i gang med projekt "brun til blond" hårfarve  Er der nogen der kan anbefale en blond farve med noget "aske" farve i, uden ammoniak og ikke afblegning  Billeder af før og efter farvning ville også være godt  Håber i kan hjælpe lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Mor til Ella

Anna2706 skriver:

Hej tøser, ja nu er jeg gået i gang med projekt "brun til blond" hårfarve  Er der nogen der kan anbefale en blond farve med noget "aske" farve i, uden ammoniak og ikke afblegning  Billeder af før og efter farvning ville også være godt  Håber i kan hjælpe lidt.

Har du farve i i forvejen?

Anmeld

27. marts 2014

Anna2706

Tror ikke der er meget tilbage, har lysebrunt hår 

Anmeld

27. marts 2014

Noneother

Jeg tror at det er next til umuligt at gå fra brun til askeblond uden affarvning overhovedet.

Jeg har i hvert fald ikke set nogle af de lyse hårfarver der kunne bruges til noget der i forvejen var mørkere end mellemblond.

Anmeld

27. marts 2014

Anna2706

Noneother skriver:

Jeg tror at det er next til umuligt at gå fra brun til askeblond uden affarvning overhovedet.

Jeg har i hvert fald ikke set nogle af de lyse hårfarver der kunne bruges til noget der i forvejen var mørkere end mellemblond.

Det har du ret i. Ved der skal nogle farvninger til, men vil simpelthen ikke bruge afblegning. Havde tænkt mig at bruge alm. hårfarve til at lysne det stille og roligt 

Anmeld

27. marts 2014

Tip!

Jeg er gået fra knald bang rødhåret til almindelig blond.... 

Skulle jeg have det mere ovre i den grå(ask på flot sprog), ville jeg bruge silver shampoo... 

Men kun med frisør ekspertise, ville aldrig turde selv at lege med den slags kemi selv... 

Anmeld

27. marts 2014

Anna2706

Twinkle little star skriver:

Jeg er gået fra knald bang rødhåret til almindelig blond.... 

Skulle jeg have det mere ovre i den grå(ask på flot sprog), ville jeg bruge silver shampoo... 

Men kun med frisør ekspertise, ville aldrig turde selv at lege med den slags kemi selv... 

Har godt hørt om silver shampoo, det skulle være ret godt. Tænker også om jeg skulle gå til frisør, har bare altid farvet hår selv 

Anmeld

27. marts 2014

stjernehimmel

Har gjort det 2 gange... og jeg gør det ALDRIG igen...

2 gang var jeg nede og få trukket farve ud... det er STADIG IKKE ude efter 10 gange.....

Lav i stedet MASSER af lyse striber 

Anmeld

27. marts 2014

Mor til Ella

Anna2706 skriver:

Tror ikke der er meget tilbage, har lysebrunt hår 

Ok det er bare fordi du kan nemlig ikke lysne et farvet hår med en farve.

Så skal det afrenses!

Anmeld

27. marts 2014

MediaAnarchy

Jeg har gjort det for nogle år siden og endte med det frisøren kaldte 'gummi hår', man kunne simpelthen trække mit hår i uendeligheder, og det kunne ikke engang klippes med saks da det kunne hives for meget ud af facon.

Jeg vil helt sikkert anbefale dig at gå til en frisør og forhør dig hvad de ville gøre. Og brug aldrig en frisør der vil foreslå dig at få trukket farven ud - det er et helvede. Hør om de kan farve dit hår lysere uden afblegning og gå gerne til flere frisører for at høre forskellige meninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.