L**t????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2009

JustAnotherName

Kartofler, ris, majs og banan kan gøre aff. mere fast.

Bianca har døjet MEGET med hård mave altid - helt fra spæd, og stadig idag - og har fået aff-midler. Vi måtte undgå grød og mos med disse ingredienser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Kartofler, ris, majs og banan kan gøre aff. mere fast.

Bianca har døjet MEGET med hård mave altid - helt fra spæd, og stadig idag - og har fået aff-midler. Vi måtte undgå grød og mos med disse ingredienser.

Okay tak skal du ha´ Må jeg se om jeg kan undgå i en periode

Anmeld

10. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Pøj pøj med det!!!

Efter 1½ glas sveskemos er der stadig ingen gevinst af svesken.. *FNIS*

Så må ski nok tage "hårde" midler i brug. Må tale med doktoren i morgen når hun skal ind og stikkes. :/`(

Anmeld

11. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Efter 1½ glas sveskemos er der stadig ingen gevinst af svesken.. *FNIS*

Så må ski nok tage "hårde" midler i brug. Må tale med doktoren i morgen når hun skal ind og stikkes. :/`(

Hmmm...øv.

Så må mit sveskemos være meget mere koncentreret end det man køber....

Håber I finder noget der ikke er for hård ved musens mavse!!

Anmeld

13. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hmmm...øv.

Så må mit sveskemos være meget mere koncentreret end det man køber....

Håber I finder noget der ikke er for hård ved musens mavse!!

Så kom der hul igennem

Anmeld

13. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Så kom der hul igennem

Hvordan fik du det til at lykkes? Fik du noget hos lægen?

Anmeld

13. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hvordan fik du det til at lykkes? Fik du noget hos lægen?

Ja jeg fik laktolose (Staves?) Men efter hun fik taget temp. en million gange der i tirsdags kom der faktisk lidt hul igennem. Men jeg valgte alligevel lige at give hende en dosis. Og så skal jeg love for mors pige fik lave Bumbum. Og nu er det ikke grønt/sort pølser mere, men ganske alm. gult baby buummmm

Trine som er såååå glad for at se alm. lort. *Fnis*

Anmeld

13. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja jeg fik laktolose (Staves?) Men efter hun fik taget temp. en million gange der i tirsdags kom der faktisk lidt hul igennem. Men jeg valgte alligevel lige at give hende en dosis. Og så skal jeg love for mors pige fik lave Bumbum. Og nu er det ikke grønt/sort pølser mere, men ganske alm. gult baby buummmm

Trine som er såååå glad for at se alm. lort. *Fnis*

Hehe.... godt med et termometer i huset. Min mor har forresten fortalt mig, at de i gamle dage tog et lille stykke af noget sæbe og puttede lige indenfor, hvis baby pressede men ikke kunne komme af med det, og det hjalp. Jeg har sikkert haft en dejlig duft i numsen, da jeg var lille... thi hi...

Anmeld

13. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hehe.... godt med et termometer i huset. Min mor har forresten fortalt mig, at de i gamle dage tog et lille stykke af noget sæbe og puttede lige indenfor, hvis baby pressede men ikke kunne komme af med det, og det hjalp. Jeg har sikkert haft en dejlig duft i numsen, da jeg var lille... thi hi...

Jeps har jeg ski også fået en del gange... Men kan altså ikke putte det op i hendes lille numse:s lægen sagde også jeg kunne putte en finger op og lirke... F******* NEJ om jeg skal gøre det... sys sgu det er hårdt nok at putte termo derop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.