L**t????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
18 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Klumpe-dumpe

Hej søde Quinder,

jeps jeps har lige et ??? vedr. Malucca´s bum bum

Den sidste uges tid har hun kun gjort det hver anden dag, og kun meget lidt. Det virker ikke til hun har ondt, men alligevel.

Og så i dag var det en rigtig pølle der kom, den var meget fast. -Og så tænker jeg er det ikke for tideligt eller om det en smule hård mave hun har???

Jeg vil helst ikke bruge lactolose (eller hvad det nu hedder) da hun fik det på NEO og virkelig sked sked sked sked sked sked.

Hun får jo ikke så meget fast føde endnu, hun får grød med mos om formiddagen, og kartofler m. gulerødder om aften. og stadig 5 flasker om dagen. Så bør det ikke stadig være sådan en blødere bum bum hun aflevere?

Har noget sveske mos ude i skabet, som jeg overvejer at give hende lidt af i morgen. Men hvor meget skal man give for det virker og ikke giver hende racer??? og hvor hurtig virker det???

Håber I kloge super mødre kan give mig et hint.

Trine der har studeret L**T i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Bondepigen

Haha, hvor er du sød altså.

Jamen jeg har kun givet Emma mit hjemmelavede sveskemos, som er meget koncentreret, dvs. uden ret meget vand. Der har jeg vel givet hende det der svarede til et halvt glas sveskemos... Men jeg ved jo desværre ikke om det virker værre eller bedre end færdigmos... Men Emma har i hvert fald ikke fået tynd mave af det.

Og jeg vil sige hellere racer-numse end ikke at kunne komme af med det, for Emma har prøvet et par gange, hvor hun bare ikke kunne. Det var så frygteligt at være vidne til uden at kunne hjælpe. Så nu giver jeg hende sveskemos, hvis hun har haft en hel dag uden bum bum. Hvilket heldigvis ikke sker så tit, for tænker lidt, at de måske osse kan få sveskemos for ofte, så tarmene bliver slappe??

Håber da hun kommer til at ski.. normalt igen.

Anmeld

7. august 2009

sarahb

prøv noget andet end gulerødder det giver hård mave.. det skete også med isaac

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Haha, hvor er du sød altså.

Jamen jeg har kun givet Emma mit hjemmelavede sveskemos, som er meget koncentreret, dvs. uden ret meget vand. Der har jeg vel givet hende det der svarede til et halvt glas sveskemos... Men jeg ved jo desværre ikke om det virker værre eller bedre end færdigmos... Men Emma har i hvert fald ikke fået tynd mave af det.

Og jeg vil sige hellere racer-numse end ikke at kunne komme af med det, for Emma har prøvet et par gange, hvor hun bare ikke kunne. Det var så frygteligt at være vidne til uden at kunne hjælpe. Så nu giver jeg hende sveskemos, hvis hun har haft en hel dag uden bum bum. Hvilket heldigvis ikke sker så tit, for tænker lidt, at de måske osse kan få sveskemos for ofte, så tarmene bliver slappe??

Håber da hun kommer til at ski.. normalt igen.

Tak tak, men jeg skal nok ikke give hende et ½ glas, hvis det er det du giver Emsen. Altså nu tænker jeg str. forskel.

Hvor hurtig ski.... Emma efter?

Jo du har ret hellere racer end knold. Men på NEO da hun sked hun faktisk meget, sådan ca. en gang i timen. (og hun ville KUN i rene bleer) Men så begyndte hun at få FM85 (Homo-vækst) og så gik det helt i stå. SÅ sagde den kloge doktor at hun skulle havde det der lacto-shit og så sked ungen sku virkelig vildt... Hun nåede kun af få det 2 gange (med 12 timer imellem) og der løb det konstant ud af hende. Så hun fik sådan nogle gyselig voldsomme åbne sår. Det var så slemt og gjorde virkelig ondt på hende. Jeg kunne slet ikke skifte hendes bleer for jeg tudede ligeså meget som hende, når hun skulle ha´ren ble på

Men summer summra hvis jeg prøver ud med nogle ske fulder, så kan jeg altid give lidt mere sådan hen over dagen, lyder det ikke ok?

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

Altså Emma havde en bum bum fri dag i onsdags, så jeg gav hende noget sveskemos efter aftensmaden. Jeg ved jo hvornår hun normalt pøller, og det havde hun altså slet ikke gjort. I går kom der så lidt, og i dag har det væltet ud af hende...altså ikke mange gange, eller racer-numse eller noget, bare et par ordentlige kager....

Jeg gav Emma det der svarede til et halvt glas -af min egne hjemmelavede, (måske mere kraftigt virkende)- mos da hun var omk. 5 mdr. gammel, og hun vejede omk. 8 kg....

Måske skal du bare prøve med et kvart glas og se om der sker noget senest på 2. dagen, virker det ikke kan du jo prøve at give hende noget mere. For så længe hun ikke brokker sig over noget, så har du måske noget tid at løbe på til at prøve dig lidt frem....??

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

sarahb skriver:

prøv noget andet end gulerødder det giver hård mave.. det skete også med isaac

Ohhhh Noooo, ungen spiste et HELT glas kartofler og gulerødder her til aften

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Altså Emma havde en bum bum fri dag i onsdags, så jeg gav hende noget sveskemos efter aftensmaden. Jeg ved jo hvornår hun normalt pøller, og det havde hun altså slet ikke gjort. I går kom der så lidt, og i dag har det væltet ud af hende...altså ikke mange gange, eller racer-numse eller noget, bare et par ordentlige kager....

Jeg gav Emma det der svarede til et halvt glas -af min egne hjemmelavede, (måske mere kraftigt virkende)- mos da hun var omk. 5 mdr. gammel, og hun vejede omk. 8 kg....

Måske skal du bare prøve med et kvart glas og se om der sker noget senest på 2. dagen, virker det ikke kan du jo prøve at give hende noget mere. For så længe hun ikke brokker sig over noget, så har du måske noget tid at løbe på til at prøve dig lidt frem....??

Jeps jeg prøver med et kvart glas i morgen. og håber på at der kommer gang i lortet så

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Jeps jeg prøver med et kvart glas i morgen. og håber på at der kommer gang i lortet så

Pøj pøj med det!!!

Anmeld

7. august 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Pøj pøj med det!!!

Tak tak, skal nok fortælle Prinsessen at der bliver heppet på hende.

Nu hopper jeg på hylden. Nat nat herfra

Anmeld

7. august 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Tak tak, skal nok fortælle Prinsessen at der bliver heppet på hende.

Nu hopper jeg på hylden. Nat nat herfra

Nat nat, til jer to søde tøser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.