Hjælp.. Hvor stor mave i 16. uge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

Papillon

Jeg kunne vise denne imponerende mave frem i 16. uge  Så egentlig mest ud som om, at jeg havde spist lidt for meget henover julen.

Jeg ville nok tage en kjole på, der sad til henover barmen og var løs forneden - men det kommer jo an på, hvad du føler dig tilpas i. Tror dog ikke det er nødvendigt, at gå efter ventetøj allerede der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

BigHope13

mortilfreja skriver:

Hvor er du smuk gravid

Vil da være lykkelig hvis jeg får sådan en fin mave at flashe i 16. uge

Åhh tusind tak var også rigtig rigtig glad for at den så hurtigt blev rundt når nu jeg bare så småfed ud inden jeg blev gravid haha.
Nu savner jeg den bare enormt da maven ligner noget der er løgn efter fødsel

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

BigHope13 skriver:

Åhh tusind tak var også rigtig rigtig glad for at den så hurtigt blev rundt når nu jeg bare så småfed ud inden jeg blev gravid haha.
Nu savner jeg den bare enormt da maven ligner noget der er løgn efter fødsel

Jeg glæder mig til maven bliver rund.. Her i starten synes jeg bare jeg ser kage-fed eller jule-fed ud

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

Papillon skriver:

Jeg kunne vise denne imponerende mave frem i 16. uge  Så egentlig mest ud som om, at jeg havde spist lidt for meget henover julen.

Jeg ville nok tage en kjole på, der sad til henover barmen og var løs forneden - men det kommer jo an på, hvad du føler dig tilpas i. Tror dog ikke det er nødvendigt, at gå efter ventetøj allerede der

Vil jo rigtig gerne flashe en fin mave, hvis den er der til den tid, så tænker noget med bindebånd under barmen måske

Anmeld

27. marts 2014

BigHope13

mortilfreja skriver:

Jeg glæder mig til maven bliver rund.. Her i starten synes jeg bare jeg ser kage-fed eller jule-fed ud

Hehe ja den første tid skal bare overståes, kan huske jeg bare gik og analyserede maven hver eneste dag lige fra jeg testede positiv hahaha

Anmeld

27. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
mortilfreja skriver:

Godmorgen

jeg har brug for lidt hjælp..

Vi skal holde konfirmation til maj og der vil jeg være 15+, altså i 16. uge.

Men har ingen anelse om hvor stor maven er der.. Jeg skal jo ud og købe tøj til denne dag og tænkte om i ville dele jeres billeder af jeres fine maver i 16. uge??

Ved godt at der sikkert er stor forskel, men måske jeg kan få en fornemmelse af hvad for noget tøj jeg skal gå efter

Hvis nogen skulle ligge inde med festtøj som ville passe ind, så læg endelig billeder op af dette også  Måske noget i vil sælge?

billedet her er fra da jeg var 15+1...

Anmeld

27. marts 2014

WantingBaby2012

mortilfreja skriver:

Godmorgen

jeg har brug for lidt hjælp..

Vi skal holde konfirmation til maj og der vil jeg være 15+, altså i 16. uge.

Men har ingen anelse om hvor stor maven er der.. Jeg skal jo ud og købe tøj til denne dag og tænkte om i ville dele jeres billeder af jeres fine maver i 16. uge??

Ved godt at der sikkert er stor forskel, men måske jeg kan få en fornemmelse af hvad for noget tøj jeg skal gå efter

Hvis nogen skulle ligge inde med festtøj som ville passe ind, så læg endelig billeder op af dette også  Måske noget i vil sælge?

Jeg kunne nemt skjule min mave i 15+ 

Som flere af de andre og skriver så ser man bare ud som om man har spist lidt for meget. 

Men en kjole med bælte under brystet ser da altid fint ud og så kan det være at det lykkes dig at vise lidt mave frem senere på dagen, når den er lidt oppustet af maden 

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

Ms.Sunshine skriver:

billedet her er fra da jeg var 15+1...

Flot mave

Anmeld

27. marts 2014

Papillon

mortilfreja skriver:

Vil jo rigtig gerne flashe en fin mave, hvis den er der til den tid, så tænker noget med bindebånd under barmen måske

Det forstår jeg godt Det er nok meget forskelligt, hvordan man har det, jeg følte mig bare underlig med den begyndende mave

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

WantingBaby2012 skriver:

Jeg kunne nemt skjule min mave i 15+ 

Som flere af de andre og skriver så ser man bare ud som om man har spist lidt for meget. 

Men en kjole med bælte under brystet ser da altid fint ud og så kan det være at det lykkes dig at vise lidt mave frem senere på dagen, når den er lidt oppustet af maden 

Ja når jeg har spist så ligner jeg en hval  Hahaha..

Flot mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.