Hjælp.. Hvor stor mave i 16. uge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.566 visninger
35 svar
5 synes godt om
27. marts 2014

mortilfreja

Godmorgen

jeg har brug for lidt hjælp..

Vi skal holde konfirmation til maj og der vil jeg være 15+, altså i 16. uge.

Men har ingen anelse om hvor stor maven er der.. Jeg skal jo ud og købe tøj til denne dag og tænkte om i ville dele jeres billeder af jeres fine maver i 16. uge??

Ved godt at der sikkert er stor forskel, men måske jeg kan få en fornemmelse af hvad for noget tøj jeg skal gå efter

Hvis nogen skulle ligge inde med festtøj som ville passe ind, så læg endelig billeder op af dette også  Måske noget i vil sælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

Mor til Ella

mortilfreja skriver:

Godmorgen

Men har ingen anelse om hvor stor maven er der.. Jeg skal jo ud og købe tøj til denne dag og tænkte om i ville dele jeres billeder af jeres fine maver i 16. uge??

Ved godt at der sikkert er stor forskel, men måske jeg kan få en fornemmelse af hvad for noget tøj jeg skal gå efter

Hvis nogen skulle ligge inde med festtøj som ville passe ind, så læg endelig billeder op af dette også  Måske noget i vil sælge?

Absolut ingen mave første gang.

Heller ikke anden gang, er i uge 29 og kan sagtens skjule maven med læst tøj stadig.

Men det er jo forskelligt.

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

Mor til Ella skriver:

Absolut ingen mave første gang.

Heller ikke anden gang, er i uge 29 og kan sagtens skjule maven med læst tøj stadig.

Men det er jo forskelligt.

Hold da op

Ja det er jo meget forskelligt..

Skal lige siges at jeg er lidt overvægtig, 8-10 kg så der sidder i forvejen en lille delle på maven  Så tænker at det sikkert vil kunne ses..

Anmeld

27. marts 2014

anynom

mortilfreja skriver:

Godmorgen

Godt nok 18 uger henne, første og anden gang  

Anmeld

27. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

I uge 16 så jeg mest af alt bare jule-fed ud. 
Det var først i uge 18-19 stykker at jeg begyndte at se bare en smule gravid ud. - Men nu i uge 28 skal jeg da lige love for at jeg er kommet efter det

Men som du også selv siger, det er meget forskelligt hvor hurtigt maven vokser, og hvornår den vokser. - Jeg så bare lidt småtyk ud i uge 16.

Anmeld

27. marts 2014

Mother-love

Min mave første gangs i uge 16.

Jeg ville gå efter en kjole hvor der er plads til maven hvis den skulle være vokset til den tid.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2014

Mor til Ella

mortilfreja skriver:

Hold da op

Ja det er jo meget forskelligt..

Skal lige siges at jeg er lidt overvægtig, 8-10 kg så der sidder i forvejen en lille delle på maven  Så tænker at det sikkert vil kunne ses..

Jeg vejer også ca 5 kg for meget

Har kun tager 2 kg på ind til videre.

Ved ikke om det betyder noget, men begge mine maver har sat ENORMT højt av ribben siger eg bare.

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

JulieWH skriver:

Godt nok 18 uger henne, første og anden gang  

Årh hvor fin

Billede to kunne jeg godt forestille mig ville være sådan min mave ser ud deromkring

Tak for billeder

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

TanyaGR skriver:

I uge 16 så jeg mest af alt bare jule-fed ud. 
Det var først i uge 18-19 stykker at jeg begyndte at se bare en smule gravid ud. - Men nu i uge 28 skal jeg da lige love for at jeg er kommet efter det

Men som du også selv siger, det er meget forskelligt hvor hurtigt maven vokser, og hvornår den vokser. - Jeg så bare lidt småtyk ud i uge 16.

Jeg ser jule-fed ud nu (fantastisk ord/beskrivelse)  Hahahaha.

Jeg er i 10. uge nu

Anmeld

27. marts 2014

mortilfreja

Havanagila skriver:

Min mave første gangs i uge 16.

Jeg ville gå efter en kjole hvor der er plads til maven hvis den skulle være vokset til den tid.

Wow en flot mave

Ja tænker oz at det bliver noget kjole af en art. Dog skal det holdes ude så ved ik om vejret er ti det.

Tak for billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.