Tynen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Lulle25

Vil bare lige sende dig nogle tanker i denne varme, det må sørme ikk være rart at være højgravid i 27 graders varme, har godt nok tænkt på dig mange gange.

Og jeg kan huske jeg fik ondt i navlen da jeg ventede Mathilde og fødte 9 dage efter(har jeg skrevet i min dagbog på netbaby), så måske betyder det der snart sker noget og du kan holde jeres lille dreng i armene snart
knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Tynen

Tark, altså - Jeg tager med grådighed i stemmen imod alt det ynk jeg kan få! 

Jeg har faktisk også selv lidt ondt af mig selv - Specielt fordi jeg idag pludselig blev svimmel, fik kvalme og opkastfornemmelse og følte jeg lå i en osteklokke (Sikkert pga. varmen) og så var jeg alene med Stella.
Håber virkelig ikke den varme fortsætter.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv når vejret er så trykkende

Uh, det kunne da være spændende om det er et tegn på snarlig fødsel.
Synes slet ikke den har været så øm før.

Tusinde tak for dine medlidende ord
Det luner omend endnu mere når folk tænker på en.

Anmeld

8. august 2009

linemus

Puha, det må have været en hård uge for dig både med varmen og alene med feriebarn. Én dag mere - hold ud Så kan du fede den foran computeren og have ondt af dig selv hele dagen mens du spiser sunlollies, for dem har du vel fryseren fuld af 

Det bliver godt at komme af med maven, så du kan blive "normal" igen. Er du ikke ved at være hammerspændt på at se lillebror? Tænk hvis det bliver en pige... Er du ved at være klar, eller mangler du liige en million ting inden?

Knus Line

Anmeld

8. august 2009

Tynen

linemus skriver:

Tænk hvis det bliver en pige...

HEY!
Gider du??!!!!! 

Jamen - Både og.
Jeg har da fået vasket alt hans tøj, lagt i poser, købt alt det praktiske til starte (Undtagen den barnevogn jeg så gerne vil have men ikke må få for manden) men kan stadig ikke liiige få mig taget sammen til at rengøre liften og rede den.

Det er lige som om at jeg stadig ikke fatter at der ligger et barn derinde og at han rent faktisk kommer ud.
Men tror faktisk mange af mine tanker kommer fordi at Stella sover så mega ringe i tiden.
Har lidt svært ved at se hvordan vi OVERHOVEDET skal kunne få det hele til at hænge sammen.

Men, men.. Mon ikke det går alligevel når først han er ude?
Tror bare det er svært at forberede sig når han stadig bare ligger og trykker på min blære og laver onde plukveer

Anmeld

8. august 2009

linemus

Jamen, jeg husker det så godt. Man fatter bare ikke, at det faktisk er snart, der kommer en mere (eller to). Man ved jo ikke, hvordan det bliver, så det er slet ikke til at forestille sig andet, end at han jo bor derinde i maven.

Det skal nu nok gå godt. Også selvom Stella roder rundt om natten. Det er jo ikke til at vide, hvornår hun pludselig ændrer sig, det kan jo skifte fra den ene dag til den anden med de små rollinger og deres unoder.

Sorry Jamen, man har jo hørt om scanninger, der viste det ene, og så kom det andet. Jeg var i mødregruppe med en første gang, der troede, hun skulle have en pige, og så fik hun en dreng, og hun havde det faktisk meget dårligt i starten, fordi hun ikke fik sin lille pige, som hun havde gjort forestillinger om. SP foreslog hende at klæde drengen i kjole, men det kunne hun alligevel ikke få sig til

Anmeld

8. august 2009

Lulle25

Vil da lige fortælle at Mathilde ikke sov igennem, men så kom lillebror og hun har faktisk sovet igennem siden så det kan være du også er heldig med det.
Håber da at ham lillebror snart kommer ud så du ikke skal lide mere i varmen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.