Hvad gør i med opbevaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2014

modesty

MichaelM skriver:

Hej Alle,

Er jeg den eneste der har problemer med opbevaring af børnetøj og andre børneting? 

Vores loftsrum er allerede fyldt, så jeg overvejer self-storage men har ikke nogen bil.

Er der nogle der kan genkende dette? Hvis ja hvad gjorde/gør I?

Mvh

Michael

Loppemarked. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2014

FarMartin

Ja... man kan altid gøre nogle venner eller familie glade ved at give lidt videre - ihvertfald en stor hjælp for os i starten..!

Men min veninde gjorde mig også opmærksom på GoBox.dk - som jeg nu er begyndt at bruge til når nummer 2 kommer... Det er opbevaring bare i kasse form (og derfor ikke de vilde priser som hos self-storage) og så kommer de med kasser og henter dem igen... virkelig smart synes jeg!

og ellers er der også røde kors :-)

Anmeld

27. marts 2014

SandraXOXO

Er der sådan lidt reklame over denne tråd eller er jeg bare vildt paranoid? :-D synes det lidt sjovt at to mænd på en side fuld af kvinder, pludselig kommer og snakker om noget Box firma halløj som vi bare må bruge? :-P

Anmeld

27. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Sælg det. Det med at gemme til nr. 2 er som regel en dårlig ide. Det kan være hvert sit køn eller fra to forskellige årstider, så kan man alligevel ikke bruge det.

Vi gemte alt fra vores dreng og kunne alligevel ikke bruge det, da det var en pige som nr. 2.

Vi havde også pladsproblemer og vi endte med, at låne noget af farmors loft.

Anmeld

27. marts 2014

LilleSmølf

FarMartin skriver:

Ja... man kan altid gøre nogle venner eller familie glade ved at give lidt videre - ihvertfald en stor hjælp for os i starten..!

Men min veninde gjorde mig også opmærksom på GoBox.dk - som jeg nu er begyndt at bruge til når nummer 2 kommer... Det er opbevaring bare i kasse form (og derfor ikke de vilde priser som hos self-storage) og så kommer de med kasser og henter dem igen... virkelig smart synes jeg!

og ellers er der også røde kors :-)

Oooog dér var den

Det er helt i orden at reklamere - men så vær lige fair mod andre og betal for en erhvervsprofil, ikke?

Anmeld

27. marts 2014

MoarHvidovre

SandraXOXO skriver:

Er der sådan lidt reklame over denne tråd eller er jeg bare vildt paranoid? :-D synes det lidt sjovt at to mænd på en side fuld af kvinder, pludselig kommer og snakker om noget Box firma halløj som vi bare må bruge? :-P

Den ene har oprettet sig den 26/3 og den anden har oprette sig den 27/3. Det er da skjult reklame!

Anmeld

27. marts 2014

MoarHvidovre

MichaelM skriver:

Hej Alle,

Er jeg den eneste der har problemer med opbevaring af børnetøj og andre børneting? 

Vores loftsrum er allerede fyldt, så jeg overvejer self-storage men har ikke nogen bil.

Er der nogle der kan genkende dette? Hvis ja hvad gjorde/gør I?

Mvh

Michael

Skjult reklame er ikke tilladt på Baby.dk, så dit indlæg bliver nok lukket a.s.a.p.

Anmeld

27. marts 2014

FarMartin

Hej Alle 

Beklager meget.. jeg har lige startet gobox.dk og ville have lidt "feedback" og så denne tråd... Det var ikke min mening at lave reklame - stadig meget ung virksomhed så prøver lidt alternative metoder for at forstå om folk gider bruge det... 

Jeg er ked af hvis jeg har stødt nogle af jer! Håber ikke at I vil tage det ilde op...

Jeg vil lave en erhvervsprofil. 

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.