Hvad gør i med opbevaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.164 visninger
17 svar
11 synes godt om
26. marts 2014

MichaelM

Hej Alle,

Er jeg den eneste der har problemer med opbevaring af børnetøj og andre børneting? 

Vores loftsrum er allerede fyldt, så jeg overvejer self-storage men har ikke nogen bil.

Er der nogle der kan genkende dette? Hvis ja hvad gjorde/gør I?

Mvh

Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Så har du så meget at det er på tide at sortere i det og holde et lille loppemarked 

Anmeld

26. marts 2014

SandraXOXO

Jeg gemmer kun det vigtige og resten ryger til salg, til mødrehjælpen eller til gratis afhentning :-)

Anmeld

26. marts 2014

LilleSmølf

MichaelM skriver:

Hej Alle,

Er jeg den eneste der har problemer med opbevaring af børnetøj og andre børneting? 

Vores loftsrum er allerede fyldt, så jeg overvejer self-storage men har ikke nogen bil.

Er der nogle der kan genkende dette? Hvis ja hvad gjorde/gør I?

Mvh

Michael

Tjah, hvor meget af det har I reelt brug for?

Her beholder vi kun de ting, vi gerne vil huske og de ting vi evt. gerne vil bruge til en fremtidig søskende, hvilket på 10 måneder kun er blevet til én enkelt kasse.

Resten giver vi væk til folk der kunne bruge en hånd i hverdagen. Det giver god karma - og plads til flere ting

Anmeld

26. marts 2014

MichaelM

Hej. Mange tak for input - super fedt. Det jeg tænker på er mere de ting man ikke nænner at smide ud eller de ting som vi kan forestille os at vi får brug for til nummer 2. Bor i lejlighed i Kbh. Har i erfaringer/problemer med opbevaring hjemme eller i self-storage?

Anmeld

26. marts 2014

De3Guldklumper

MichaelM skriver:

Hej. Mange tak for input - super fedt. Det jeg tænker på er mere de ting man ikke nænner at smide ud eller de ting som vi kan forestille os at vi får brug for til nummer 2. Bor i lejlighed i Kbh. Har i erfaringer/problemer med opbevaring hjemme eller i self-storage?

Hvis pladsen er trang så køb vakuum poser. Så fylder tingene ikke meget og kan "stables" ovenpå hinanden.

Mener min bedre halvdel købte vores i jysk

Anmeld

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi har heller ikk noget opbevaringsplads. Tøjet ryger til arv til fætteren og så har vi babylegetøj i et rum under sofaen, vi håber på en snarlig bebs, så det skal ikk for langt væk men jeg aner ikk hvad vi gør når noget af det større legetøj skal skiftes ud  men en ting er sikkert, vi betaler ikke for self-storage så vil jeg hellere give lidt væk til genbrug eller fætre/kusiner. 

Anmeld

26. marts 2014

Clisolka

Jeg kender aaaalt til pladsproblemerne 

Jeg bor i en 2 vær. lejlighed med kæreste og 2 børn, så her er bestemt trangt. Her har jeg også gemt alt fra begge børn.. Babytingene kan vi stadig bruge, da lillebror kun er 6 mrd. 

Jeg har tænkt mig at give alt babytøjet væk til mødrehjælpen - lige pt. er det kun ved tanken, for jeg skal lige have sorteret noget mere fra 

Anmeld

26. marts 2014

tarkoflen

Jeg ville købe vacuumposer til tøj, dyner, og blødt legetøj. De er ret effektive, og man risikerer ikke at det bliver udsat for fugt, som hvis det står i en kasse, og bonus, så fylder det meget mindre! Når det ligger i poser, kan det også få plads under seng/sofa og hvor der ellers lige måtte være lidt plads

Vi har købt vores i Kvickly.

Anmeld

27. marts 2014

Dianabk

MichaelM skriver:

Kender alt for godt det problem du beskriver Vi valgte at få en indretnings arkitekt ud, og nøj med plads og opbevarings plads vi ikke selv havde set vi kunne få. Kan virkelig anbefale at bruge de penge. Her fik vi 3 1/2 time for 2550

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.