Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sandramor skriver: uuh jeg synes det er svært.... men jeg har altid fået at vide at min den store ligner mig rigtig meget ..... derimod ligner den store mere sin far........ jeg har selv svært ved at se det.... men her kan i jo selv bedømme
uuh jeg synes det er svært.... men jeg har altid fået at vide at min den store ligner mig rigtig meget ..... derimod ligner den store mere sin far........
jeg har selv svært ved at se det....
men her kan i jo selv bedømme
Din store pige ligner dig, der må jeg sgu give folk ret hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes begge mine børn ligner mig ..
Det er lidt svært at mache Karla endnu, fordi hun stadig er så lille .. Men de to første billeder er af mig, også et af Oskar og Karla
Laulund87 skriver: Maria ligner KLART sin far Hun er 1,5 år på billedet og vil tro han er en 4 år på billedet
Maria ligner KLART sin far
Hun er 1,5 år på billedet og vil tro han er en 4 år på billedet
Loa skriver: Wow en lighed
Wow en lighed
Ja især kæbepartiet
AnthonsMor skriver: Min søn ligner både sin far og mig, men mest mig, synes jeg På billederne er vi begge 9 måneder ca.
Min søn ligner både sin far og mig, men mest mig, synes jeg
På billederne er vi begge 9 måneder ca.
I ligner hinanden meget, hold da op
Aisha skriver: Alle siger at vores søn ligner sin far. Jeg kan ikke rigtig se det :p hvad synes i?
Alle siger at vores søn ligner sin far. Jeg kan ikke rigtig se det :p hvad synes i?
Man er vidst ikke i tvivl om hvem farmand er, lad mig sige det sådan
Aabye skriver: Begge mine unger er som snydt ud af deres fars næse.. Det er HELT vildt.. Og så ligner ungerne hinanden helt vildt.. Her er billeder fra deres første klipning
Begge mine unger er som snydt ud af deres fars næse.. Det er HELT vildt.. Og så ligner ungerne hinanden helt vildt.. Her er billeder fra deres første klipning
Ja Gud hvor de ligner hinanden! Skønne drenge du har dig
asff skriver: Synes Philippa ligner mig enormt meget - dog med sin fars kinder mig til venstre 3 mdr og philippa 1 mdr
Synes Philippa ligner mig enormt meget - dog med sin fars kinder
mig til venstre 3 mdr og philippa 1 mdr
Ja hun ligner dig! Hun har ihvertfald din næse og øre, men med lidt mere buttede kinder hehe
Holy shit Sikke en lighed!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128