Hvem ligner dit barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Ciss

Storesøster har hele tiden lignet sin far, bare spinkel i bygningen - men nu, hvor hun er blevet skolepige, ligner hun mere og mere på min side af familien. Specielt min mormor og min ene storesøster.

Lillebror er som en kopi af sin far. Alt fra kropsbygning til humor. Men han har mine øjne.

Det er så morsomt at se, hvordan de forandrer sig og alligevel stadig er sig selv, mens de vokser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Moar2011

Storm linget rigtig meget hans far, gør det dog stadig men mere af mig begynder man også at kunne se i ham.

jeg troede også at storm vil få mørk hår og brune øje fra farmand, men han har fået lyst hår (fra mig) med rødlig skær (fra farmands skæg) og blå øjene fra ingen af os

Anmeld

26. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min dreng ligner sin far fra næsen og op, og mund og hage er min. Hans ører er også mine og så har han mange bevægelser der er 100% ligesom mig  Fx når han fumler med noget med hænderne, det er ret sjovt 

Anmeld

26. marts 2014

AnthonsMor

liten-mamma skriver:

EN lille hygge tråd

Så som overskriften siger, hvem ligner dit barn? Kom gerne med billeder  

Kan starte selv; jeg har ingen idé om hvem Nico ligner. Hun har min næse, men ellers synes jeg hun hverken ligner mig eller far. 

Og så lige et billede af mig som barn og min datter.

Min søn ligner både sin far og mig, men mest mig, synes jeg

På billederne er vi begge 9 måneder ca.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Alle siger at vores søn ligner sin far. Jeg kan ikke rigtig se det :p hvad synes i?

Anmeld

26. marts 2014

Victoria2013

Victoria ligner helt klart sin far... hans næse, hans kinder og mund. Har dog fået at vide hun har mine øjne (men hans øjenfarve)

... og så har hun arvet min mormors hårfarve - indtil videre er det i hvert fald rødblond og har faktisk været det hele tiden

Anmeld

26. marts 2014

Anonymo

liten-mamma skriver:

EN lille hygge tråd

Kan starte selv; jeg har ingen idé om hvem Nico ligner. Hun har min næse, men ellers synes jeg hun hverken ligner mig eller far. 

Har ingen billeder at sammenligne med, men det er helt uhyggeligt så meget min datter ligner sin far. Det var faktisk så svigermor sagde, at det var vildt så meget som det lignede hendes søn både som lille og som stor bare i pigetøj. Fødsels-jordemødrene og sundhedsplejerskerne har også alle sagt "man er ikke i tvivl om hvem der er far!" 

Anmeld

26. marts 2014

Mortil223

Sin far, overhoved ikke mig

Hvis jeg ikke selv havde presset ham ud, ville jeg ikke ane han var min hehe.

Far hører konstant "nå ham kan kan du ikke løbe fra"

Anmeld

26. marts 2014

Aabye

Begge mine unger er som snydt ud af deres fars næse.. Det er HELT vildt.. 

Og så ligner ungerne hinanden helt vildt.. Her er billeder fra deres første klipning

Anmeld

26. marts 2014

asff

liten-mamma skriver:

EN lille hygge tråd

Synes Philippa ligner mig enormt meget - dog med sin fars kinder

mig til venstre 3 mdr og philippa 1 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.