barn med til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

Kay

AnthonsMor skriver:

Det er de færreste steder man overhovedet må have børn med til de obligatoriske scanninger

Så jeg ville helt sikkert aflevere i vs og hente et par timer senere, sådan lige når de har spist frokost ca.

Kan ik hente hende når de har spist frokost... For så falder hun i søvn på vejen der op og så vil hun ik sove mer... Og hun har brug for mere end 30 min lur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

-Sigrid-

Kay skriver:

Ja havde slet ikke tænkt at man ikke måtte havde dem med ind... Tænkte kun at hun ik rigtig ville få noget ud af det...

Nej, det tænkte vi heller ikke over før vi nærlæste brevet 

Vores datter syntes heller ikke det var specielt spændende, hun blev bare lidt forvirret over hvorfor lillesøster var på en skærm i stedet for i mors mave  - De havde taget hendes søster!

Anmeld

26. marts 2014

AnthonsMor

Kay skriver:

Kan ik hente hende når de har spist frokost... For så falder hun i søvn på vejen der op og så vil hun ik sove mer... Og hun har brug for mere end 30 min lur

Nå for pokker.. Så lige før frokost

Anmeld

26. marts 2014

MorDk

Afl. hende... hun får intet ud af at være med til NF og desuden må der ikke komme børn med de fleste steder. Der må være 2 i rummet den gravide og en voksen mere.

Anmeld

26. marts 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Nej, det tænkte vi heller ikke over før vi nærlæste brevet 

Vores datter syntes heller ikke det var specielt spændende, hun blev bare lidt forvirret over hvorfor lillesøster var på en skærm i stedet for i mors mave  - De havde taget hendes søster!

Der står ik noget i det brev vi har fået... 

Anmeld

26. marts 2014

Kay

MorDk skriver:

Afl. hende... hun får intet ud af at være med til NF og desuden må der ikke komme børn med de fleste steder. Der må være 2 i rummet den gravide og en voksen mere.

Det kunne de sgu godt lige skrive i det brev man får ;-)

Anmeld

26. marts 2014

-Sigrid-

Kay skriver:

Der står ik noget i det brev vi har fået... 

Nå, underligt, hvor bor I?

Anmeld

26. marts 2014

lineog4

Mærkeligt det ikke står i brevet, her i Roskilde skal man selv bestille tid og det står i deres praktiske Info, max en ledsager og intet barn.

Men som andre skriver selvom man må, ville jeg nu også vurdere ikke at tage børn med for hvad om man får en dårlig besked og man ikke lige kan synke den inden man skal fortælle det til ens barn....

Anmeld

26. marts 2014

MorDk

Kay skriver:

Det kunne de sgu godt lige skrive i det brev man får ;-)

Ja men måske reglerne er anderledes der hvor du skal scannes?

Anmeld

26. marts 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Nå, underligt, hvor bor I?

Lyngby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.