barn med til nf?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: 1,5 arrig med til nf? (læs tekst)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.234 visninger
23 svar
2 synes godt om
26. marts 2014

Kay

Vi skal til nf d.15 april kl 9og der efter skal vi på påskeferie hos mine forældre...Elnas institution er åben men der kommer ikke mange... 

Skal vi aflevere hende et par timer eller tage hende med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

-Sigrid-

Kay skriver:

Vi skal til nf d.15 april kl 9og der efter skal vi på påskeferie hos mine forældre...Elnas institution er åben men der kommer ikke mange... 

Normalt må man slet ikke have mere end én voksen med inde. Vi havde vores datter med, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og hvis jeg ikke blev scannet den dag skulle vi have taget en fostervandsprøve og så'rn 

Desuden ville det måske ikke være så fedt at stå med et "lille" barn hvis der er noget galt med fosteret, og I lige skal komme jer oven på det og så finde ud af hvad I skal derefter 

Men held og lykke med det 

Anmeld

26. marts 2014

Bertris

min veninde fik at vide at barnet ikke måtte komme med, så måtte far sidde udenfor med barnet ...
Hun valgte at tage en anden veninde med som babysitter imens de var inde

Anmeld

26. marts 2014

AnthonsMor

Kay skriver:

Det er de færreste steder man overhovedet må have børn med til de obligatoriske scanninger

Så jeg ville helt sikkert aflevere i vs og hente et par timer senere, sådan lige når de har spist frokost ca.

Anmeld

26. marts 2014

Ciss

Jeg ville aflevere de par timer.

NF drejer sig jo i al hovedsag om at kontrollere, om alt er, som det skal være. Hvis nu alt ikke er, som det skal være, eller hvis der er noget, som muligvis ikke er, som det skal være, er det ikke en spesielt søskenvenlig aktivitet. Så er det de voksne, som bliver urolige/nervøse/ulykkelige osv. Den slags, tror jeg, det er bedre, at kommende storesøsken bliver præsenteret for, når de voksne selv har haft en chance til at komme sig over det første chok, og når man selv har forstået nok til at man kan forklare det på en forståelig måde, for den store.

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Jeg ville aflevere hende i et par timer eller finde nogen til at passe hende.

De fleste steder vil de slet ikke have børn med. Det er jo vigtigt at den der scanner dig har ro til at koncentrere sig.

Da jeg skulle scannes fik vi en tid i vores ferie, hvor Freja jo også holdt fri. Vi fik mine forældre til lige at passe hende et par timer imens vi tog afsted.

Anmeld

26. marts 2014

ano14316

Kay skriver:

Man må ikke have børn med til nf og md.. så i skal klart aflevere hende...

Jeg tror årsagen er at man jo kan få en dårlig besked og så er det uhensigtsmæssigt at have et barn med...

Anmeld

26. marts 2014

Anonymo

Kay skriver:

Jeg ville ikke tage hende med hvis nu noget ikke er som det skal være og det ikke bliver en god oplevelse, men her hvor jeg fik lavet nf måtte man slet ikke tage personer under 18 med ind og jeg måtte kun have én person med 

Anmeld

26. marts 2014

Rockertand

Kay skriver:

Du må slet ikke tage hende med.

Anmeld

26. marts 2014

Kay

-Sigrid- skriver:

Normalt må man slet ikke have mere end én voksen med inde. Vi havde vores datter med, men det var fordi hun havde knap 40 i feber og hvis jeg ikke blev scannet den dag skulle vi have taget en fostervandsprøve og så'rn 

Desuden ville det måske ikke være så fedt at stå med et "lille" barn hvis der er noget galt med fosteret, og I lige skal komme jer oven på det og så finde ud af hvad I skal derefter 

Men held og lykke med det 

Ja havde slet ikke tænkt at man ikke måtte havde dem med ind... Tænkte kun at hun ik rigtig ville få noget ud af det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.