Lidt nyt om Mirakel Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.843 visninger
13 svar
27 synes godt om
26. marts 2014

TbCp

Min dejlige Mikkel som nu er 2,4 år (næsten).

Er startet i ny dagpleje efter at have gået hjemme ved mor i 1/2 års tid og det går bare super godt!

1/8 starter han i børnehave, samme institution som storesøster gik i, det er vi glade for! Det giver en særlig tryghed da vi kender dem og de kender os og Mikkels historie.

Han har lige været til tjek på OUH. Først på øjenafd. hvor alt heldigvis så fint ud, så de vil først se os om 1 år igen.
Derefter i mave/tarmamb. Her var alt også fint.
De siger han er lille, hvilket han også er, men da han på alle områder ellers udvikler sig så fint så er der ikke noget problem i det

Han vejer nu 11,2 kg og er knap 84 cm.

Vi fik en henvisning til diætist, da vi håber at kunne få gode råd til sammensætning af mad der kan mætte Mikkel bedre.
Han tåler ikke mælk og ikke for meget sukker, så vi skal passe lidt på.
Han vågner stadig nogle gange hver nat for at få flaske og det begynder at tærer gevaldigt på forældrene. Så vi har store forventninger til diætisten

Det var lidt herfra, vores Mirakel vokser og er helt fantastisk!

Og så lidt billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

tarkoflen

Hvor ser han bare skøn ud

Dejligt det går rigtig godt og jeg håber for jer, at diætisten kan hjælpe jer

Anmeld

26. marts 2014

TbCp

tarkoflen skriver:

Hvor ser han bare skøn ud

Dejligt det går rigtig godt og jeg håber for jer, at diætisten kan hjælpe jer

Tak

Anmeld

26. marts 2014

Jupiter

Lækker lille fighter 

Anmeld

26. marts 2014

TbCp

Jupiter skriver:

Lækker lille fighter 

Tak

Anmeld

26. marts 2014

Troldemommi

En dejlig lille charmebøf 

Monica 

Anmeld

26. marts 2014

Pige2009

TbCp skriver:

Min dejlige Mikkel som nu er 2,4 år (næsten).

Er startet i ny dagpleje efter at have gået hjemme ved mor i 1/2 års tid og det går bare super godt!

1/8 starter han i børnehave, samme institution som storesøster gik i, det er vi glade for! Det giver en særlig tryghed da vi kender dem og de kender os og Mikkels historie.

Han har lige været til tjek på OUH. Først på øjenafd. hvor alt heldigvis så fint ud, så de vil først se os om 1 år igen.
Derefter i mave/tarmamb. Her var alt også fint.
De siger han er lille, hvilket han også er, men da han på alle områder ellers udvikler sig så fint så er der ikke noget problem i det

Han vejer nu 11,2 kg og er knap 84 cm.

Vi fik en henvisning til diætist, da vi håber at kunne få gode råd til sammensætning af mad der kan mætte Mikkel bedre.
Han tåler ikke mælk og ikke for meget sukker, så vi skal passe lidt på.
Han vågner stadig nogle gange hver nat for at få flaske og det begynder at tærer gevaldigt på forældrene. Så vi har store forventninger til diætisten

Det var lidt herfra, vores Mirakel vokser og er helt fantastisk!

Og så lidt billeder

Fantastisk update! Han ser bare så skøn ud. Det bliver spændende med diætisten. Man kan sagtens se, hvem hans storesøster er - synes de ligner hinanden

Kh. Linda

Anmeld

26. marts 2014

TbCp

Monica P skriver:

En dejlig lille charmebøf 

Monica 

Tak

Anmeld

26. marts 2014

TbCp

Baagøe skriver:

Fantastisk update! Han ser bare så skøn ud. Det bliver spændende med diætisten. Man kan sagtens se, hvem hans storesøster er - synes de ligner hinanden

Kh. Linda

Tak Han er virkelig også skøn

vi håber meget på noget hjælp med maden! 

Der er mange der siger de ligner hinanden, jeg har svært ved selv at se det

Anmeld

27. marts 2014

FarMartin

Så dejligt at høre - min kusine har haft ret god erfaringer med diætister ... og ja hvorfor ikke prøve det kan jo kun hjælpe ..

Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.