Hvor mange med til scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2014

oktober2014

Jeg har pænt fået et brev fra Rigshospitalet hvor der står jeg kun må have 1 med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

lineog4

mortilfreja skriver:

Godmorgen piger.

Inden for nær fremtid skal jeg til nf scanning.

Spørgsmålet er så, hvor mange må man tage med? Vi har jo tre teenagepiger som meget gerne vil med og se deres lille søster/bror. Men så bliver vi jo fem i alt.

Må man det?

Som en del skriver er det de fleste steder en og de fraråder børn med (ved godt dine er teenagere) både fordi det kan være forstyrrende for dem der scanner, men jo i lige så høj grad fordi I kan få nogen dårlige meldinger og der skal I så både tage vare på jer selv og de børn I har med. I kan ikke nå at synke det og præsentere det på børnevenlig måde, de får chokket helt råt....

Anmeld

26. marts 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

I Næstved må man kun tage en med. 

Jeg fik en pjece vedr nf med posten sammen med tiden. Hvis ikke du har fået sådan en(deri stod der nemlig det om kun en ledsager) så synes jeg du skal ringe til pågældende sted og høre ad.

Anmeld

26. marts 2014

mortilfreja

Pcokate skriver:

Hvad med at tage din mand med til nf og se at alt er ok. Derefter købe en hyggeskanning teenagerne kan deltage i? 

God idé 

Anmeld

26. marts 2014

Kløver

I Kolding er det kun 1 pårørende og der må ikke komme børn med. Synes det er vigtigt at ma. Også husker det er en undersøgelse og ikke for sjov, så ville i stedet vælge en køns/alm scanning i uge 15/16 stykker hvor de kan komme med, det vil de også få langt mere ud af

Anmeld

26. marts 2014

FruStolpe

I Holbæk må man kun have 1 ledsager med, og ingen børn under 6 år. 

Anmeld

26. marts 2014

JH12

I Randers må man kun have en med... Men har hørt om enkelte tilfælde hvor det var okay at have en mere med.. Men det hører vidst til sjældenhederne til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.