Hvor mange med til scanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
16 svar
9 synes godt om
26. marts 2014

mortilfreja

Godmorgen piger.

Inden for nær fremtid skal jeg til nf scanning.

Spørgsmålet er så, hvor mange må man tage med? Vi har jo tre teenagepiger som meget gerne vil med og se deres lille søster/bror. Men så bliver vi jo fem i alt.

Må man det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2014

Mum33

I Aalborg var det kun en  Der var et par før os der blev sendt hjem igen, fordi de havde deres søn med, og han kunne ikke være alene derude, så de fik en ny tid. Tror selv man skal betale på privatklinik, hvis det skal være en famlieting 

Anmeld

26. marts 2014

Goggelogge

Min svigerinde havde både sin kæreste og mor med.. Så det er nok forskelligt, men 5 er måske også for mange, når du skal ligge og slappe af imens.. Ellers må du tage 2 med til nf og 2 til misdannelses

Anmeld

26. marts 2014

L&V

på viborg sygehus må man ha en med og to kan lade sig gøre hvis man spørger men man kan risikere et nej

Anmeld

26. marts 2014

Mor til Ella

mortilfreja skriver:

Godmorgen piger.

Spørgsmålet er så, hvor mange må man tage med? Vi har jo tre teenagepiger som meget gerne vil med og se deres lille søster/bror. Men så bliver vi jo fem i alt.

Må man det?

I Horsens må man have en med!

Anmeld

26. marts 2014

Pcokate

mortilfreja skriver:

Godmorgen piger.

Må man det?

Hvad med at tage din mand med til nf og se at alt er ok. Derefter købe en hyggeskanning teenagerne kan deltage i? 

Anmeld

26. marts 2014

Frk.S

Det er sikkert forskelligt fra sted til sted - så du må jo spørge.
Men man skal huske, at hende der scanner jo skal kunne koncentrere sig om det - det er jo det vigtigste.

I Randers beder de om, at man kun tager 1 med, så her var det bare manden der var med.

Som en anden foreslår kunne i jo købe jer til en ekstra scanning, hvor de alle kan være med.

Anmeld

26. marts 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Jeg tror, at de fleste steder må man tage 1 med. Hende der scanner skal kunne koncentere sig. Det er jo en scanning for, at se om alt er som det skal være.

Personligt synes jeg, at hvis man ønsker, at der er flere som skal kunne se den lille bebs må man betale sig fra det med en privat scanning.

God fornøjelse

Anmeld

26. marts 2014

Leneur

Jeg fik 2 md'er, da hun ikke lå rigtigt første gang og der havde jeg min mor og søster med i Silkeborg.
Prøv da at ring til dem og hør ad.

Anmeld

26. marts 2014

FrkGranger

I Herning må man kun have én med og der holder de stramt på det, der var et par der havde en ekstra med og der måtte de skiftes til at være der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.