2,5 kg.! Jeg er 13 uger henne i morgen.
Jeg har meget madlede grundet kvalme, og de dage hvor det er slemt, spiser jeg måske lidt morgenmad, lidt frokost og lidt aftensmad.
De dage jeg er fysisk aktiv ( i praktik ) spiser jeg morgenmad, frokost og så kommer kvalmen om aftenen hvor jeg spiser lidt aftensmad. Og så kan jeg være nødt til at spise noget jeg har lyst til for at blive mæt. Som f.eks chips eller kiks. Det er så træls.
jeg har vejet 53,2 kg. Nu vejer jeg 50,6..... Det er noget lort. Jeg ved fandme ikke hvad jeg skal gøre.
Frygter det er fordi jeg er blevet vegetar, og vegetarmad plejer for mig at være rigeligt, men der er mange ting jeg godt ved jeg ikke får nok af. F.eks. Protein. Fedt. Osv. Og jeg går virkelig og overvejer om jeg skal droppe mit vegetarliv for at være sikker på at få en sund graviditet, selvom jeg jo ikke synes at kød er særligt sundt for kropprn, samt at det går imod mine principper omkring kødproduktion.!!!
Jeg er sgu lidt ked af at jeg har tabt mig, især fordi jeg vejer for lidt i forvejrn. (Det har jeg altid gjort og der er ingen spiseforstyrrelse indeover, jeg er bare bygget høj og ranglet)

(Det er forresten min anden graviditet, og den første var slet ikke så slem med kvalme osv)
Anmeld