Åh nej, ikke igen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
11 svar
6 synes godt om
24. marts 2014

Anonymo

Ja, her til morges vågende jeg og var lidt skruk i låget, hvilket har resulteret i at jeg har gået og dagdrømt lidt om en lille en og FOR FILAN hvor jeg glæder mig til hele det ræs igen (og ikke mindst det at føde) - problemet er bare at jeg altså allerede har en lille en på 16 dage men for filan hvor er det underligt, at ville have én til, så meget

Jeg kan selvfølgelig godt styre mig og tror ikke manden er med på ideen så der går nok nogle år inden men er jeg den eneste der næsten lige har født og derefter er blevet lidt halv-skruk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Mor Christa

Det er så underligt! Jeg var også TOTAL skruk lige efter fødsel af Victor.. Regner med at jeg bliver TOTAL skruk igen når jeg har født lillesøster  
Men jeg tror det hænger sammen med at man lige har været igennem den der kæmpe enorme oplevelse, og man vil bare gerne prøve igen! 
Nu skal jeg godt nok snart igennem fødsel og baby osv igen her om ca 8 uger, så jeg er mættet lidt endnu, men SÅ går det nok løs igen Det gik over efter et halvt års tid

Anmeld

24. marts 2014

Anonymo

Mor Christa skriver:

Det er så underligt! Jeg var også TOTAL skruk lige efter fødsel af Victor.. Regner med at jeg bliver TOTAL skruk igen når jeg har født lillesøster  
Men jeg tror det hænger sammen med at man lige har været igennem den der kæmpe enorme oplevelse, og man vil bare gerne prøve igen! 
Nu skal jeg godt nok snart igennem fødsel og baby osv igen her om ca 8 uger, så jeg er mættet lidt endnu, men SÅ går det nok løs igen Det gik over efter et halvt års tid

Hehe- Nå ja, det er sikkert det for helt ærligt, jeg gad altså godt gøre det igen

Ej, held og lykke med det, enormt spændene sådan noget!

Anmeld

24. marts 2014

Annemette07

Norit skriver:

Ja, her til morges vågende jeg og var lidt skruk i låget, hvilket har resulteret i at jeg har gået og dagdrømt lidt om en lille en og FOR FILAN hvor jeg glæder mig til hele det ræs igen (og ikke mindst det at føde) - problemet er bare at jeg altså allerede har en lille en på 16 dage men for filan hvor er det underligt, at ville have én til, så meget

Jeg kan selvfølgelig godt styre mig og tror ikke manden er med på ideen så der går nok nogle år inden men er jeg den eneste der næsten lige har født og derefter er blevet lidt halv-skruk?

Det var jeg også ;-)

Anmeld

24. marts 2014

LinLin

Var helt modsat! Det var: "ALDRIG mere"!!!! Indtil de var halvandet-to år men er glad for at der kom/kommer til at være fire år imellem

Anmeld

24. marts 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hehe. Jeg vil ikk sige jeg var skruk, men da jeg lå på barselsafsnittet med overdrevet mange smerter efter mit aks og en 40+ timer lang fødsel bag mig,  tænkte jeg  "Det var da ikke galt! Det gør jeg SÅ meget igen, og da gerne i morgen!"   Hahahaha.  Ufatteligt hvad den der lykkerus gør ved én idag husker jeg tiden efter kejsersnittet som forfærdeligt og et smertehelvede, men selve ve-fasen som var kæmpelang og med vestorm i ca 10timer, det husker jeg som helt "fint fint" og ingen problem, selvom min kæreste påstår jeg ikke så sådan ud i situationen det kan jeg da SLET ikk forstå  Høhø

Anmeld

24. marts 2014

Anitta Kristiansen

Jeg var klar med det samme efter, og stoppede aldrig. jeg har dog ventet da jeg ved det var bedst, men nu er nr 2 på vej og jeg har en dreng på 2,5 så har styret mig. snakken var at det var nok med to, men føler mig klar til nr 3 også.

Anmeld

24. marts 2014

liten-mamma

Norit skriver:

Jeg var stik modsat. Svor på jeg ALDRIG skulle have flere børn, liiige indtil min pige blev 14 mdr, så blev jeg skruk, men ikke nok til at gennemføre en graviditet

Anmeld

25. marts 2014

Lykke:)

Norit skriver:

Min dreng er 4 måneder og må indrømme jeg også er halv skruk

Anmeld

25. marts 2014

Anonymo

Ej, hvor sjovt det er så forskelligt. Det kan være det stopper igen haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.