hvilken tablet kan i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

debbie19

roenlund skriver:

Jeg ville vælge samsung ikke denver og hvis det primært er til tv ville jeg vælge en 10 tommers

den koster næsten det samme som en ipad :/ og det vil tage mig en del mdr og spare så mange penge op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

debbie19

Christina88 skriver:

Hvis jeres behov kun er tv og film, så ville jeg dælme ikke bruge pengene på en Ipad, men købe en Denver eller Samsung.

Har I ikke Iphones derhjemme kan I heller ikke bruge tablet og telefoner sammen, det kan I der i mod hvis I f.eks. køber en Samsung. Vi har begge Sony telefoner herhjemme og de kan fungere sammen med tabletten og det er bare rigtig lækkert

hvad mener du med "fungere sammen " vi har sony telefoner begge to 

Anmeld

24. marts 2014

Mom2

debbie19 skriver:

hvad mener du med "fungere sammen " vi har sony telefoner begge to 

De kan bl.a. dele skærm, nemt overføre filer og arbejde sammen som et hjemmenetværk

Anmeld

25. marts 2014

Steinbrenner

debbie19 skriver:

den koster næsten det samme som en ipad :/ og det vil tage mig en del mdr og spare så mange penge op 

Så ville jeg vælge en Asus tablet, den koster næsten det samme som en Denver men er SÅ meget bedre, Asus tablets har vundet flere Best i tests 

Anmeld

25. marts 2014

Patriark

debbie19 skriver:

kun tv og facebook skal den bruges til så i mener en denver er ok til det?

Jeg vil på det kraftigste fraråde, at I køber en Denver.

- Billedekvaliteten er elendig, den er langsom( streamer rigtig skidt), og touchfunktionen er latterlig ringe.

Anmeld

25. marts 2014

MorDk

Helt klart samsung!!!!

Højtalerne sidder foran.... giver god lyd. På ipad mener jeg højtalere sidder bagpå. 

Designet på samsung er også super flot synes jeg!

Anbefaler 10"

Anmeld

25. marts 2014

dpb

debbie19 skriver:

Det kommer an på hvilken samsung 10 tommer du kigger på ... vi har som sagt samsung galaxy tab 2, og den sidste vi købte kostede vidst 1300,- den har så ikke 3g, men kun wifi det er bare at se efter gode tilbud hos elgigangten osv.

Qnuz

Anmeld

26. marts 2014

debbie19

jeg har kigget på 10 tommers men de er bare i prisklassen 2200-2500 kr

Anmeld

26. marts 2014

dpb

debbie19 skriver:

jeg har kigget på 10 tommers men de er bare i prisklassen 2200-2500 kr

Det kan godt være lige i øjeblikket....

Men hvad er jeres max. pris helt præcis??
For Elgiganten har i denne uge Samsung galaxy tab 3 i hvid med wifi på tilbud til 1799,- selvfølgelig stadig en del mere end de 999,- du ofte kan få en Denver til, men syntes klart også de er pengene værd i forhold til...

Der er en anden der nævner Asus, dem kender jeg så ikke men syntes de ligger meget lig Samsung i prisleje ud fra hvad jeg lige kan finde.

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.