hvilken tablet kan i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
18 svar
7 synes godt om
24. marts 2014

debbie19

vi ønsker os en tablet herhjemme da vi ikke har tv kanaler og ser alt på pc hvilket er træls i længden da man ikke man flytte stationær ind i sengen..

men vi har ikke flere tusind kroner til det.. kan i anbefale nogle billige tablets

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Lililili

Syntes helt klart det er det værd at spare det sidste op og købe ipad.

Anmeld

24. marts 2014

Tip!

Jeg vil helt klar også sige spar op over længere tid og så køb en iPad. 

Køb evt en brugt, de er ikke så dyre mere. 

Anmeld

24. marts 2014

debbie19

hvilken en kan i anbefale

Anmeld

24. marts 2014

Elgaard73

Jeg syntes måske at det er lidt "overkill" at købe en iPad, hvis den kun skal bruges til at se Tv på.

Vi har købt en Denver tablet (10 tommer), til ca 1000 kr, netop til at se Tv og andet underholdning på, og det fungere den altså fint til. Den har super billed og lyd (bruger den også til Spotify og radio).

Hvis jeres behov kun er tv og underholdning, så vil jeg anbefale at nøjes med en tablet.

Anmeld

24. marts 2014

Mom2

debbie19 skriver:

vi ønsker os en tablet herhjemme da vi ikke har tv kanaler og ser alt på pc hvilket er træls i længden da man ikke man flytte stationær ind i sengen..

men vi har ikke flere tusind kroner til det.. kan i anbefale nogle billige tablets

Hvis jeres behov kun er tv og film, så ville jeg dælme ikke bruge pengene på en Ipad, men købe en Denver eller Samsung.

Har I ikke Iphones derhjemme kan I heller ikke bruge tablet og telefoner sammen, det kan I der i mod hvis I f.eks. køber en Samsung. Vi har begge Sony telefoner herhjemme og de kan fungere sammen med tabletten og det er bare rigtig lækkert

Anmeld

24. marts 2014

dpb

debbie19 skriver:

herhjemme er vi ikke fan af apple produkter 

Vi har derimod 2 stk samsung tab 2, som fungere til vores behov. og de fungere fint til viaplay, som lige er det eneste jeg har prøvet på dem.

vi har også en Denver, men syntes den er langsom. har dog ikke prøvet at se film på den.

Qnuz

Anmeld

24. marts 2014

LinLin

Asus eller samsung, vil jeg sige...10 tommer!

Jeg har iPad og den er jeg rigtigt glad for da den også taler sammen med min iphone
Men jeg synes ikke det absolut kun er ipad der dur - specielt ikke hvis den kun skal bruges til film

Min ældste søn har en samsung tablet, dog kun en 7" og den er for lille til film/fjernsynsprogrammer...

Anmeld

24. marts 2014

debbie19

kun tv og facebook skal den bruges til så i mener en denver er ok til det?

Anmeld

24. marts 2014

roenlund

Jeg ville vælge samsung ikke denver og hvis det primært er til tv ville jeg vælge en 10 tommers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.