Gravid og hjemløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.383 visninger
14 svar
7 synes godt om
24. marts 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Jeg er gravid o føder om 4 måneder

Min man/kæreste har smidt mig ud fra sin lejlighed og taget noglerne fra mig og begyndt at bli voldelig (hive håret,skubbe til mig)

kommunen kan ikke hjælpe mig, ingen krisecentre i København har plads o familie bor udenfor dk.... Hvad skal jeg gøree?  Græder når min baby i mave sparker fordi den vil have et helvede liv og jeg vil helst fjerne den nu fra min krop  Hader Denmark... Deres regler o system 

Angst over at være sammen med en man som er 12 år ældre med en lille hjerne. 

F*ck hvor livet er hårdt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor bor du henne af? Vil gerne tilbyde dig et sted at være til du finder ud af noget andet! 

Anmeld

24. marts 2014

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Min man/kæreste har smidt mig ud fra sin lejlighed og taget noglerne fra mig og begyndt at bli voldelig (hive håret,skubbe til mig)

kommunen kan ikke hjælpe mig, ingen krisecentre i København har plads o familie bor udenfor dk.... Hvad skal jeg gøree?  Græder når min baby i mave sparker fordi den vil have et helvede liv og jeg vil helst fjerne den nu fra min krop  Hader Denmark... Deres regler o system 

F*ck hvor livet er hårdt 

Kommunen SKAL hjælpe dig med at finde en lejlighed til dig, så skynd dig på kommunen og fortæl om dit problem der... 

Anmeld

24. marts 2014

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

F*ck hvor livet er hårdt 

Kommunen SKAL hjælpe dig med at finde en lejlighed til dig, så skynd dig på kommunen og fortæl om dit problem der... 

Anmeld

24. marts 2014

Louise H.

Kommunen har da pligt til at hjælpe dig

Anmeld

24. marts 2014

2721

Hvor bor du?

Kommunen har som udgangspunkt pligt til at hjælpe dig. Taler af erfaring.
Du er velkommen til at skrive til mig privat, så vil jeg meget gerne forsøge og hjælpe dig.

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Hvor bor du henne af? Vil gerne tilbyde dig et sted at være til du finder ud af noget andet! 

Tusen tak fordi du er så sød og vil hjælpe mig med det Jeg har lige ringet til jobcentre og de sagde at jeg skal overveje Hillerød eller Helsingør krisecentre for at få hjælp til at komme videre. 

Jeg har sovet hos min mor i en uges tid men hun vil have at jeg tager tilbage til Denmark hos manden 

Jeg må tage ud fra København for at kunne få hjælp. 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

Kommunen vil slet ikke hjælpe så de sender mig videre til jobcentre pga at jeg får kontanthjælp. Men skal nok prøv krisecentre udenfor København. Tak for svar 

Anmeld

24. marts 2014

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Hvor bor du?

Kommunen har som udgangspunkt pligt til at hjælpe dig. Taler af erfaring.
Du er velkommen til at skrive til mig privat, så vil jeg meget gerne forsøge og hjælpe dig.

Jeg plejer at bo i Brøndby med manden men nu er jeg hos min mor udenfor Denmark og skal prøv at bo i Hillerød eller Helsingør krisecentre fordi det er ikke nogen plads i København.

Men er det godt på krisecentre? Føler mig så svag pga babyen i maven

Tusen tak for svar

Anmeld

24. marts 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Kommunen vil slet ikke hjælpe så de sender mig videre til jobcentre pga at jeg får kontanthjælp. Men skal nok prøv krisecentre udenfor København. Tak for svar 

Hvorfor har din job situation noget at gøre med om de vil hjælpe dig? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.