Søskendenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

LinLin

Altså, passer sammen er nok så meget sagt, det er jo ikke med samme forbogstaver eller "Tema" i navnene, men meget almindelige populære navne  og det er jo det det tredje barn også helst skal have  Vi har en Marie og en Laura i vores omgangskreds, så det duer nok ikke helt..og det samme gælder for Emil og Lucas..

Man skal heller ikke have et tema

Mine har ikke hebraiske navne fordi de er hebraiske og er i Bibelen, men fordi vi synes det er smukke navne som man kan hedde på alle tidspunkter i livet plus de ikke kan staves på flere måder! (Det bliver de i hvert fald ikke normalt )

Har et par hebraiske drengenavnene klar til den næste også, men hvis det bliver en pige bliver det næsten med garanti noget helt andet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

Ciss

Jeg synes

Sarah, Rosa, Anne, Nora og Ellen

eller

Adam, Aron, Aksel, Leon eller Ulrik

ville passe fint.

Anmeld

24. marts 2014

Pigent

Mama85 skriver:

Hej  Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn?? 

Jeg kan gode lide både Smilla og Merle

Julie, Noah og

Cecilie
Karoline
Marie
Freya
Sofie
Signe
Andrea
Olivia
Ida
Emma

Magnus
Mads
Oliver
Oscar
Lucas
Emil
Jonas
William
Villads
Jonathan

Anmeld

24. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mama85 skriver:

Hej  Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn?? 

Julie, Noah og...

Amalie
Alberte
Mie
Elina
Silke
Silje
Sofie

Adam
Elias
Lukas
Magnus
Tobias
Rasmus
Simon
Frederik

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

24. marts 2014

merethe

Profilbillede for merethe
Mama85 skriver:

Mie

Astrid

Agnes

Maja

Søren

Aske

Knud

Holger

Anmeld

24. marts 2014

BabyMus

Mama85 skriver:

Jeg tænker Marius og Filippa.

Anmeld

25. marts 2014

Mama85

LinLin skriver:

Man skal heller ikke have et tema

Mine har ikke hebraiske navne fordi de er hebraiske og er i Bibelen, men fordi vi synes det er smukke navne som man kan hedde på alle tidspunkter i livet plus de ikke kan staves på flere måder! (Det bliver de i hvert fald ikke normalt )

Har et par hebraiske drengenavnene klar til den næste også, men hvis det bliver en pige bliver det næsten med garanti noget helt andet!

Det er der jo nogen der har, og de skal de have lov til  det var en blot understregning til min pointe 

Anmeld

25. marts 2014

Mama85

Chrizta skriver:

Julie, Noah og...

Amalie
Alberte
Mie
Elina
Silke
Silje
Sofie

Adam
Elias
Lukas
Magnus
Tobias
Rasmus
Simon
Frederik

Silje og Silke har vi faktisk på listen over potentielle pigenavne  Amalie er også en oplagt mulighed, men får Amalie fra paradise i hovedet når jeg tænker navnet 

Anmeld

25. marts 2014

LinLin

Mama85 skriver:

Det er der jo nogen der har, og de skal de have lov til  det var en blot understregning til min pointe 

Enig

Anmeld

25. marts 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Mama85 skriver:

Silje og Silke har vi faktisk på listen over potentielle pigenavne  Amalie er også en oplagt mulighed, men får Amalie fra paradise i hovedet når jeg tænker navnet 

Så må i tage Amelia istedet ;-)

Julie, Noah og Amelia
Julie, Noah og Signe
Julie, Noah og Petra
Julie, Noah og Frigga
Julie, Noah og Lærke
Julie, Noah og Selma
Julie, Noah og Dina
Julie, Noah og Annika
Julie, Noah og Linnea

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.