Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja - jeg kunne nu også rigtig godt lide Smilla men selvfølgelig skal i være enige
ellers kan jeg godt lide:
Olivia
ida
emma
nicoline
lilly
alma
anna
JulieogNoahsmor skriver: Hej Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn??
Mathias
lukas
Sebastian
Dastan
Naja
Anna
Mie
Adam
Elias
Lykke
Mille
Mynte
Pcokate skriver: Mathias lukas Sebastian Dastan Naja Anna Mie
Tak for dine forslag Naja..ja, det er et smukt navn, der også betyder "lillesøster (til en storebror) " på Grønlandsk, og det kunne faktisk være rigtig fint Det kommet i hvertfald på listen
Cassiopeia skriver: Adam Elias Lykke Mille Mynte
Ja, Mynte er egentlig rigtig sødt, men ved ikke helt om det bliver for specielt, i forhold til de andre meget almindelige navne?
MarieMor234 skriver: Ja - jeg kunne nu også rigtig godt lide Smilla men selvfølgelig skal i være enige ellers kan jeg godt lide: Olivia ida emma nicoline lilly alma anna
Ida har vi snakket lidt om- det er egentlig rigtig sødt
Når vi engang skal producere flere lækre børn, så er Villads og Kristine på tale.... Eller end Laura
LinLin skriver: Jeg synes ikke Julie og Noah "passer sammen" - ikke at det gør noget Jeg foreslår:MarieLauraSofieEmilLucasMads
Jeg synes ikke Julie og Noah "passer sammen" - ikke at det gør noget Jeg foreslår:MarieLauraSofieEmilLucasMads
Altså, passer sammen er nok så meget sagt, det er jo ikke med samme forbogstaver eller "Tema" i navnene, men meget almindelige populære navne og det er jo det det tredje barn også helst skal have Vi har en Marie og en Laura i vores omgangskreds, så det duer nok ikke helt..og det samme gælder for Emil og Lucas..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128