Søskendenavne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.038 visninger
21 svar
11 synes godt om
23. marts 2014

Mama85

Hej  Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

MarieMor234

Ja - jeg kunne nu også rigtig godt lide Smilla men selvfølgelig skal i være enige

ellers kan jeg godt lide:

Olivia

ida

emma

nicoline

lilly

alma

anna

Anmeld

23. marts 2014

Pcokate

JulieogNoahsmor skriver:

Hej  Ja, som I kan se siger overskriften søskendenavne..Min mand og jeg er stolte forældre til Julie på 5 år og Noah på 1/2 år. Og vi venter en lille ny om 5 mdr. MEN vi er på bare bund med hensyn til hvilke navne der kunne passe sammen med Julie og Noah.. Af pigenavne kan jeg godt lide Smilla, men det kan min mand ikke, men tilgengæld er han lidt pjattet med Merle, som ikke falder helt i min smag..så jeg vil rigtig gerne høre om I har nogle forslag- til begge køn?? 

Mathias

lukas

Sebastian

Dastan

Naja

Anna

Mie

Anmeld

23. marts 2014

Cassiopeia

Adam

Elias

Lykke

Mille

Mynte 

Anmeld

23. marts 2014

Mama85

Pcokate skriver:

Mathias

lukas

Sebastian

Dastan

Naja

Anna

Mie

Tak for dine forslag  Naja..ja, det er et smukt navn, der også betyder "lillesøster (til en storebror) " på Grønlandsk, og det kunne faktisk være rigtig fint  Det kommet i hvertfald på listen 

Anmeld

23. marts 2014

Mama85

Cassiopeia skriver:

Adam

Elias

Lykke

Mille

Mynte 

Ja, Mynte er egentlig rigtig sødt, men ved ikke helt om det bliver for specielt, i forhold til de andre meget almindelige navne? 

Anmeld

23. marts 2014

Mama85

MarieMor234 skriver:

Ja - jeg kunne nu også rigtig godt lide Smilla men selvfølgelig skal i være enige

ellers kan jeg godt lide:

Olivia

ida

emma

nicoline

lilly

alma

anna

Ida har vi snakket lidt om- det er egentlig rigtig sødt

Anmeld

23. marts 2014

Tip!

Når vi engang skal producere flere lækre børn, så er Villads og Kristine på tale.... Eller end Laura  

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Jeg synes ikke Julie og Noah "passer sammen" - ikke at det gør noget

Jeg foreslår:

Marie
Laura
Sofie

Emil
Lucas
Mads

Anmeld

23. marts 2014

Mama85

LinLin skriver:

Jeg synes ikke Julie og Noah "passer sammen" - ikke at det gør noget

Jeg foreslår:

Marie
Laura
Sofie

Emil
Lucas
Mads

Altså, passer sammen er nok så meget sagt, det er jo ikke med samme forbogstaver eller "Tema" i navnene, men meget almindelige populære navne  og det er jo det det tredje barn også helst skal have  Vi har en Marie og en Laura i vores omgangskreds, så det duer nok ikke helt..og det samme gælder for Emil og Lucas..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.