pæn "sommer kjole"?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2014

Kay

et-ønske skriver:

Jeg er også 180 cm - jeg har købt alt ved H&M gider ikke bruge mange penge på ventetøj, så jeg lever fint med det de har

det gør jeg normalt også... men har brug for en pæn kjole og det har jeg ikke kunne finde i hogm... heller ik i den normale del... for tit kan man jo stagtens bruge almindelige maxi kjoler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2014

anynom

Kay skriver:

jo... men de er enten for korte eller så er farven bare ik lige mig... har været forbi deres showroom 

Øv :/

Anmeld

25. marts 2014

dpb

Kay skriver:

den første er stadig for dyr... men ja nr 2... kunne være en mulighed tak 

http://www.bubbleroom.dk/da/t%C3%B8j/kvinde/vila/maxikjoler/zada-maxi-dress-pristine

http://www.bubbleroom.dk/da/t%C3%B8j/kvinde/chiara-forthi/maxikjoler/cicogna-dress-black-cream

faldt lige over de her også...

hvordan er de med retunering osv. der inde?? 

Jeg ved faktisk ikke hvordan de er med returnering osv. da jeg aldrig selv har bestilt derfra Kendte bare siden fra en jeg går i klasse med, som har bestilt meget derfra og været godt tilfreds Jeg køber meget sjældent tøj til mig selv

faldt for resten også lige over  denne hvor der er lidt ærme, men ved ikke om den er for mørk til dig men tror den kunne være sød med en gravid mave under (har dog heller ikke prøvet at bestille hos dem endnu)

Qnuz

Anmeld

25. marts 2014

Morigen

milker.dk de har også nogle, købte en kjole derfra den er bare så lækker at have på og strammer ikke nogen steder og stoffet følger bare kroppen

Anmeld

25. marts 2014

Kay

Morigen skriver:

milker.dk de har også nogle, købte en kjole derfra den er bare så lækker at have på og strammer ikke nogen steder og stoffet følger bare kroppen

Det må jeg kigge nærmere på... Tak

Anmeld

28. marts 2014

Kay

Morigen skriver:

sys ik rigtig de har nogen kjoler... jo meget korte sorte hverdags ... men ik sådan som en "pæn kjole"

Anmeld

28. marts 2014

Carina:-)

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne.

Men klædeskabet i Ikast holder ophørs-

Og de har meget fint også til piger med former

Anmeld

28. marts 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne.

Men klædeskabet i Ikast holder ophørs-

Og de har meget fint også til piger med former

bor lige nord for kbh så der er lidt lang vej  

Anmeld

28. marts 2014

Carina:-)

Kay skriver:

bor lige nord for kbh så der er lidt lang vej  

Pjat- Jeg giver kaffe 

Anmeld

28. marts 2014

Kay

Carina:-) skriver:

Pjat- Jeg giver kaffe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.