pæn "sommer kjole"?? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.273 visninger
29 svar
6 synes godt om
23. marts 2014

Kay

ihhh vi skal sååå mange ting... med store fester i familien... minimum 1 om måneden hele året... 

og selvom jeg kun er 10+ er min mave allerede kæmpe  er lige så stor nu som jeg var i 15-16+ sidst 

har indset at jeg er nød til at finde mig en pæn kjole med plads til maven... 

min far bliver 50 i påsken og der har jeg intet pænt jeg kan være i... og en konfirmation i maj... 

og syntes bare ikke jeg kan finde noget nogle stæder... gidder ikke sort, eller mørkt... jeg vil ha farver og løst lethed... nogle der kan hjælpe?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

http://www.zalando.dk/ventekjoler/?wt_ga07=8103648 201_31537631121&wt_gk07=Broad_8103648201_%2Bgr aviditetskjoler&ef_id=UfPnRgAABa7NlUhq:2014032 3193649:s

Der er en del herinde... Men aner jo ikke hvad du søger

har kigget zalando igennem så mange gange... og sys de har meget mørkt og sort...

samtidig er jeg næsten 180 høj og med mave på bliver de knæ korte kjoler usmagelig lår korte til mig 

så leder efter en lang eller i alt fald under knæene... og gerne noget med liv og let og sommer...  

Anmeld

23. marts 2014

LinLin

Kay skriver:

har kigget zalando igennem så mange gange... og sys de har meget mørkt og sort...

samtidig er jeg næsten 180 høj og med mave på bliver de knæ korte kjoler usmagelig lår korte til mig 

så leder efter en lang eller i alt fald under knæene... og gerne noget med liv og let og sommer...  

Hehe jeg er 1,58, så de vil nok gå mig til anklerne

Anmeld

23. marts 2014

Kay

LinLin skriver:

Hehe jeg er 1,58, så de vil nok gå mig til anklerne

ha ha... ja 

Anmeld

23. marts 2014

Tranebaer

Kay skriver:

Rigtig fede snit og facon... Men farverne er ret mørke og ensfarvede 

Ja så godt det ikke lige er dig! Har linket til en enkelt mere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.