5:2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.684 visninger
18 svar
2 synes godt om
23. marts 2014

lineog4

Ville høre om der er andre der lever med 5:2 (eller 6:1 eller andre kombinationer )?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Studerendemor

lineog4 skriver:

Ville høre om der er andre der lever med 5:2 (eller 6:1 eller andre kombinationer )?

Jeg gør :-) 

Kombinerer det med en "selvopfundet" blanding af stenalderkost/dukan/lchf. I starten gik det bare derud ad og tabte 10 kg. på tre måneder, men i en måned har vægten ikke rørt sig bare 100 g og det er ved at være rigtig træls... Men jeg nægter at give op :-)

Anmeld

23. marts 2014

lineog4

Mor i Aarhus skriver:

Jeg gør :-) 

Kombinerer det med en "selvopfundet" blanding af stenalderkost/dukan/lchf. I starten gik det bare derud ad og tabte 10 kg. på tre måneder, men i en måned har vægten ikke rørt sig bare 100 g og det er ved at være rigtig træls... Men jeg nægter at give op :-)

Jeg taber mig slet ikke  Men nyder at faste.... Jeg kører 4:3 (fra sidste uge ellers var det 5:3) og så 16:8 på spisedage (også lige startet). Men nyder at have en krop der ikke er på arbejde....

Men gad jo så godt også tabe mig ;-)

Anmeld

24. marts 2014

Just123

lineog4 skriver:

Jeg taber mig slet ikke  Men nyder at faste.... Jeg kører 4:3 (fra sidste uge ellers var det 5:3) og så 16:8 på spisedage (også lige startet). Men nyder at have en krop der ikke er på arbejde....

Skifter lidt mellem 5:2 og 4:3, men 6 kg på 5 uger  

Anmeld

24. marts 2014

Just123

lineog4 skriver:

Og hvad mener du med 16:8 på spisedage ?

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

Just123 skriver:

Og hvad mener du med 16:8 på spisedage ?

At jeg kun spiser i 8 af døgnets timer. Plejer at være fra cirka 11 til 19... Men er først lige begyndt på det, men nyder virkelig at kroppen ikke er i gang med at fordøje.

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

Just123 skriver:

Skifter lidt mellem 5:2 og 4:3, men 6 kg på 5 uger  

Vauw gid det var mig

Anmeld

25. marts 2014

Fuglemor

Jeg har prøvet den men jeg blev dårlig af at spise alle de kalorier så jeg måtte stoppe

Anmeld

25. marts 2014

lineog4

Fuglemor skriver:

Jeg har prøvet den men jeg blev dårlig af at spise alle de kalorier så jeg måtte stoppe

Jeg får vist heller ikke altid spist alle kalorier... Spiser bare som jeg lyster de dage jeg må.

Anmeld

25. marts 2014

hesøth

Prøv Klidfasters 5:2 gruppe på fb. Den er sprængfyldt med gode råd .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.