Forberedelse til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2014

san

Tror også bare man må tage det som det kommer ... så må jeg bare få slappet af, og gået nogen gode tur, så jeg kan komme lidt i form .. Er helt sikker på min krop nok skal fortælle mig hvad jeg skal gøre, når vi kommer dertil, så må jeg bare give min hen, og stole på den nok skal få min baby ud til mig ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2014

Kay

mit bedste råd er lyt til din krop når det hele går i gang...

jeg havde behov for at sidde på en fitness bold og rokke og høre musik... og være i konstant bevægelse under veerne... klarede mig igennem uden smertestillende og fødte i vand...

det var et ønske for mig men ikke et must...

lad være med at havde en helt fast plan for din fødsel... men hav dig nogle retningslinjer... jeg viste f. at bistik ik var mig...  og at jeg ønskede at føde i vand... men... jeg viste også at jeg ikke kunne vide hvad jeg gik ind til... så jeg var åben overfor at skulle havde epi, eller akut kejsersnit hvis det var det der endte med at være bedst for mig...

kender flere der er gået ind med en overbevisning om at de kunne klare det uden dit og dat og de bare fik en drømme fødsel... men realistisk set er det ikke alle der får det... og nogle gange sker der uforudsete ting... og bedre at være forberet på det værste men håbe det bedste end at sidde tilbage med følelsen af at ens fødsel var det værste i verden fordi man var nød til at få epidural blokade... 

håber og tror på din fødsel bliver helt perfekt på sin helt egen måde, for du skal møde et fantastisk nyt væsen... ingen fødsel er ens... men der kommer noget helt fantastisk ud af det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.