ud af tremmesengen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel var dit/dine barn/børn da de kom ud af tremmesengen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.051 visninger
18 svar
1 synes godt om
22. marts 2014

Bertris

Som spørgsmålet lyder, hvor gammel var dit barn/dine børn da de kom ud af tremmesengen ?
Vi har snakket om at tage Lilli ud af tremmesengen om ½ års tid når hun er 1½ år også over i en rigtig seng (går ikke ind for junior seng da jeg synes de er overflødige og det er bare min mening )

Hun er begyndt at rive sig op af tremmerne i sengen selvom bunden er helt i bund, så tænker der nok ikke skal gå vildt længe før vi skal have en ny løsning, så hun ikke når at rive sig over tremmerne (har alle børn gjort i min familie omkring 1½ års alderen, så der var vi fyldt med blå mærker)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

B&J

Daniel var først 3år og 8mdr ca..

fordi han er sådan en lille dreng og vil slet ikke være tryk i sådan en kæmpe seng.

Anmeld

22. marts 2014

Kløver

Min datter på snart 2 er i tremmeseng og storebror på 3 er lige begyndt at sove i en alm str seng (køjesengen) og sov før i tremmeseng
Jeg håber han når at blive godt fortrolig så han kan sove i den øverste køje når lillesøster skal over i den alm seng (den nederste køje)

Anmeld

22. marts 2014

Mettefpigen

Lukas har lige fået juniorseng for et par uger siden... han er 2, 5 år... jeg ville gerne have gjort det for et halvt år siden men har ikke haft råd før....

Anmeld

22. marts 2014

Tip!

Min søn var 2 1/2 år. Vi skulle flytte (100 meter) så der fik han ny seng... 

Anmeld

22. marts 2014

mille25

Bertris skriver:

Som spørgsmålet lyder, hvor gammel var dit barn/dine børn da de kom ud af tremmesengen ?
Vi har snakket om at tage Lilli ud af tremmesengen om ½ års tid når hun er 1½ år også over i en rigtig seng (går ikke ind for junior seng da jeg synes de er overflødige og det er bare min mening )

Hun er begyndt at rive sig op af tremmerne i sengen selvom bunden er helt i bund, så tænker der nok ikke skal gå vildt længe før vi skal have en ny løsning, så hun ikke når at rive sig over tremmerne (har alle børn gjort i min familie omkring 1½ års alderen, så der var vi fyldt med blå mærker)

Isabella kom i hendes junior seng her for et par uger siden. Hun bliver 2 år her på onsdag.

Anmeld

22. marts 2014

Bertris

Altså Lilli elsker at lægge i vores store dobbelt seng (kingsize) også ruller vi bare dyner op som kanter så hun ikke kan ryge ned.
Men kan godt se i er mange der først har gjort det noget senere

Anmeld

22. marts 2014

Chris86

Bertris skriver:

Tror vores var knap omkring 1 1/5 år og røg i voksen størrelse seng

Anmeld

22. marts 2014

Chris86

Og da den ene side røg af tremmesengen da hun selv ku hoppe ind til os...

Anmeld

22. marts 2014

Clisolka

Isabella fik sin tremmeseng skiftet ud med en juniorseng i januar - hun var lidt over 3 år 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.