D. 14. sep. skal jeg løbe 5 km og er ikke i form,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
13 svar
2 synes godt om
22. marts 2014

Leneur

Så jeg håber nogle af jer har nogle gode fif og evt et løbeprogram, der er overskueligt, så man ikke bliver forpustet inden man skal igang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2014

Dianabk

Leneur skriver:

Så jeg håber nogle af jer har nogle gode fif og evt et løbeprogram, der er overskueligt, så man ikke bliver forpustet inden man skal igang.

Find et løbe program på nettet, google løbeprogram også se de forskellige efter for om du kan overskue dem - der er nemlig mange forskellige
men hvis du følger dit program er jeg sikker på du hurtigt er oppe på de 5 km. Bare husk gode løbe sko er meget vigtigt for hele din krop

held og lykke med dit projekt

Anmeld

22. marts 2014

Leneur

Dianabk skriver:

Find et løbe program på nettet, google løbeprogram også se de forskellige efter for om du kan overskue dem - der er nemlig mange forskellige
men hvis du følger dit program er jeg sikker på du hurtigt er oppe på de 5 km. Bare husk gode løbe sko er meget vigtigt for hele din krop

held og lykke med dit projekt

Tusind tak for svar... Hvad skal jeg være opmærksom på i forhold til løbesko?

Anmeld

22. marts 2014

Maja_4000

Synes det er sejt at du bestemmer dig for det
Der findes mange 'fra sofa - 5 km' apps .. Sådan en ville jeg nok bruge.. Ikke at jeg nogensinde har forsøgt xD hehe

Anmeld

22. marts 2014

Dianabk

Leneur skriver:

Tusind tak for svar... Hvad skal jeg være opmærksom på i forhold til løbesko?

Der er stor forskel på sko. Jeg løber i biom fra ecco, løber jeg i andet får jeg ondt i mine knæ. Men gå evt ned i en sports butil og få en løbe test, det er gratis. Få råd og vejledning af dem og gå hjem og bestil skoene over nettet, det er meget billigere

Anmeld

22. marts 2014

MR-82

Kan varmt anbefale et pulsur. På den måde kan du sørge for, at du ikke går helt kold de første gange, og mister modet! Taler af erfaring;-) har givet op så mange gange fordi jeg aldrig fandt en rytme hvor det bare kørte! 

Anmeld

22. marts 2014

Leneur

Tusind tak for input.
Løbesko må jeg prøve mig frem til.
Pulsur er købt og løbeprogram er downloadet og første seance sættes igang på mandag...

Anmeld

22. marts 2014

twinny

Der er os appen træn med forsvaret. 

Anmeld

22. marts 2014

Lullaby

Leneur skriver:

Zombieløbet? :-) 

Anmeld

22. marts 2014

ESV

Leneur skriver:

Jeg har et program på Tlf der hedder c25k d er et lær at løbe 5 km (eller en halv time uden at stoppe)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.