Tynen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. august 2009

Tut

Kan du så få opdateret din statusbesked.

Der kan da ikke blive ved med at være 35 dage til termin.

Og jeg må også indrømme at du er ved at falde af på den med opdatering af mavebilleder på din hjemmeside

Tut 23+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2009

Tynen

Åhhh ja.. Den hjemmeside, der

Hvae.. Hvad var det nu din adresse endte med at blive?
Eeeelsker simpelthen at snage billeder når ungen er i seng 

Skal nok lige få rettet den statusbesked med det vuns - Har bare haft så meget om ørerne nu da jeg er alene med Stella i denne uge.
Jeg glæder mig SÅ meget til at få hele hytten for mig selv fra på mandag

Anmeld

7. august 2009

Tut

Tynen skriver:

Åhhh ja.. Den hjemmeside, der

Hvae.. Hvad var det nu din adresse endte med at blive?
Eeeelsker simpelthen at snage billeder når ungen er i seng 

Skal nok lige få rettet den statusbesked med det vuns - Har bare haft så meget om ørerne nu da jeg er alene med Stella i denne uge.
Jeg glæder mig SÅ meget til at få hele hytten for mig selv fra på mandag

Jeg kender det! Den ene dag tager den anden.

Vores side er www.fam-juul-viholt.dk. Jeg regner med at der kommer et mavebillede på i dag eller i morgen, så har jeg nemlig mavebilleder fra de samme uger, som med Noah. Så kan jeg bedre samligne

Nøj en tuder jeg fik i dag. Jeg så "16 and pregnant" fra MTV-web tv, det link du havde sendt. Jeg så det afsnit med Catelynn hvor de bortadopterer deres datter... Puha, jeg stor tuede.  Men jeg synes faktisk at det er nogle gode afsnit med de tøser. Det er god vente-tv indtil dum ruller over skærmen igen.

Noah og Christian har også været hjemme de sidste 3 uger, men på mandag er de tilbage i hhv vuger og job... Nøj det bliver godt med lidt ro og lidt afslapning. Selvom det også har været rart at have dem hjemme, så bliver det sgu rart med lidt ro.

Anmeld

8. august 2009

Tynen

Jeg har faktisk slet ikke haft tid til at se de der afsnit endnu, men nu vil jeg da lige ind og lure det du snakker om.
Synes sgu det er hårdt arbejde at holde ferie

Men gad vide om vi kommer til at spamme juligruppen endnu mere fordi vi mandag kl. 1058 allerede keder os så meget at vi ikke aner hvad vi skal give os til?! 

Anmeld

8. august 2009

Tynen

Åh gud.. Jeg er ikke engang halvvejs i afsnittet og jeg flæver allerede

Tænk, at ville bortadoptere og så tilmed stå med beslutningen uden forældrenes støtte.
Og tænk, at (bedste)forældrene for alt i verden bare gerne vil beholde deres barnebarn..
Argh.. Can´t  take it..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.